Мій шосейник Specialized Allez Comp - Форум
БЫСТРЕЕ ВЕТРА ПОЛТАВСКАЯ ВЕЛОЖИЗНЬ Суббота, 02.07.22, 08:09
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Все, кто только зарегистрировался и хочет общаться на форуме, перейдите, пожалуйста, по этой ссылке! -------------

Полтавский канал для взаимопомощи и общения на дорогах • Для рации: LPD 69 канал (434.775 МГц) • Для смартфона: Zello-канал «Полтава велосипедная»
[ Новые сообщения форума · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
Модератор форума: XSergeyX  
Форум » Техзона » Наши байки » Наши байки /custom/ » Мій шосейник Specialized Allez Comp
Мій шосейник Specialized Allez Comp
OlexДата: Суббота, 13.08.11, 22:54 | Сообщение # 1
Группа: Проверенные
Сообщений: 423
Замечания: 0%
Статус: Offline
Все почалося з походу до піраміди у селі Березова Рудка-повертаючись до Полтави, ми виїхали на трасу Київ-Харків. Тоді якраз її активно розширяли, були ділянки із новим, ідеально рівним асфальтом не відриті ще для авто. В той момент в голові зріла думка: "От би зараз шосер!".
Далі були десятки метрів статей у неті, веб-серфінг по різних форумах, аналіз чужого досвіду, теревені із знайомими та незнайомими шосерами. Так дійшов до виснову-потрібна рама 50-52 ростовки, навіс Sora як мінімум.
Спочатку хотів зібрати все з 0-ля. Проаналізувавши можливі витрати=найдорожче тут це навіс, новий стартовий набір Tiagra мінімум 300€+рама десь 1500-2000 тис ₴-а спробувати хотілося якнайшвидше-що таке збирати вел знаю чудово-5 великів мої руки зібрати з нуля. Того рівня, що мене цікавив велик новий був 7-8 тис. ₴...а це погодьтеся не мало. Тому вирішив почати із б/в шосейного велосипеду-тут якщо не сподобається-біс із ним, продам та буду катати далі на МТБ й не шкодувати про втрачені кровно зароблені грн. Велику симпатію завжди викликали велосипеди Specialized, хоча відразу шукав Giant. Але саме червоний Спеш Аллез сказав - "придбай саме мене!", що я після довгих роздумів і зробив, отаким він прибув до мене:


Я відразу ж кинувся облаштовувати його під себе-кермо Deda Newton 40 см(по краях) мені здалося завузьким-їхати було не зручно, особливо при силовому педалюванні. Обмотку планував поміняти навіть без зайвих роздумів-це питання гігієни. Коротше вирішено було його тотально перебрати:


Слід відзначити, що навіс тут Shimano Tiagra зроблений в Японії-що дуже радувало та обнадіювало.



Я чудово усвідомлював, що купую "кота в мішку"-але ризикнути було варто. перший підводний камінь - це була кермова колонка-вона виявися на не цілих підшипниках та ще й сторого зразку-шукав довго такі підшипники і не занайшов.




Тоді задумався про придбання нової й вийняв деталі старої:


Поки шукав нову рульову-зайнявся рамою та рештою деталей: ретельно вичистив та вимив раму, сидіння та інші деталі:



В одному з веломагазинів знайшов кермо яке мене влаштувало на всі 100%-Amoeba Vitra, зміного діаметру, аеродинаміної форми, 44 см. Візуально чимось нагадує космічний винищувач з КФ "Зоряні Війни" happy


Хотів придбати якусь круту обмотку типу FI'ZI:K microtex чи Lizard Skins DSP - але було страшенно обмаль грошей-та й навіщо, якщо не відомо чи "попре" wink .
Купив просту BBB Raceribbon, по рекомендації XSergeyX взяв чорну-за що йому спасибі, рішення правильне. Читав у неті як правильно накручувати стрічку-відразу згадалися шкільні роки, заняття у сеції боксу, як нас вчили накручувати стрічки на руки. Спортивна культура cool .
Взагалі, з часом пізнав, що шосейна велосипедна культура набагато ширша та глибоко йде корінням в історію велосипеду.
Намотав не дуже якісно-але мене влаштовувало-а це найголовніше:


У комплекті йшли спеціальні стрічки-наклейки для закріплення обмотки на початку-але трималися вони слабо, тому я замінив їх на якісну червону ізоляційну стрічку 3M-вийшло доволі стильно:

Тим часом, якось лежачи на дивані - мене осінило - а чи не спробувати рульову з свого МТБ Giant Yukon(хто не в курсі-цей велик я зібрав з 0-ля напротязі минулої зими) туди я на розпродажі взимку взяв за копійки(у 2,3 рази дешевше) доволі "круту" кермову колонку із карбоновою кришкою Cane Creek VP VP-A56RCV:


Експеремент виявився вдалим! Із трьох рульових(була ще старенька з минулого велика Giant Escaper) я зібрав повноцінні два кермових набори, які ідеально підійшли до моїх велосипедів:
Спеш

Джайнт

Все питання вирішене.

Далі пробний виїзд ввечері. Все ніби супер, накат та легкість ходу радує...як то кажуть "Я щасливийи як Юрій Гагарін!". Спускаюся, на перетині вул. Остапа Вишні з вул. Південною, погано закріпив ліхтар-постійно при трясці(а дорога там м'яко кажучи "лайно") його опускає донизуй дорогу не видно. Так я влетів в яму і отримав "укус змії" на одидві покришки. Йо-ма-йо! Трухануло так, зо злетів задній габарит та ліхтар...я вже думав-торба велику cry . Розчаруванню не було меж...ніби розбив задній габарит, добряче гахнув фару об асфальт, ще й при падінні вона трохи дряпнула мені раму. Коротше думав все-game over. Але взяв себе в руки - знайшов фару-благо вона не вимкнулася, ще й водій зупинився та вказав на її місцезнахоження. Далі знайшов дзадній габарит-він розкрився й батаерйки з нього випали. Зібрав-все світить. Оглянув велосипед-ніби все ціле. Але ні запасної камери, насосу чи латок не було. Я десь 5 км від дому. Ще й проїхало кілька велосипедистів - ніхто не зупинився sad . Раму на плече - й гайда назад, додому.
Після ретельного огляду рами-сеойзнх поломок не виявив. Пізніше ще пару разів отримав такі "укуси", тоді покрищки за рекомендаціями SanYa та XSergeyX накачав сильніше. Стояли фолдінгові Panaracer Stradius Sport 700*23. Після 6 bar - візуально їх просто розривало-почали з'являтися маленькі гулі, чудово видно тріщини вздовж покрих. Але таки вдув туди 7.Х bar-катався, ніби все ок-але далеко виїжджати боявся. Однозначно - старі покрихи в утіль. Дочекався зарплати й придбав нові Maxxis Detonator 700*28-накачаввідразу до 8.1 bar-здалося трохи занабто, спустив до 6,7 bar-саме воно!
Далі спробував свій шосер на "Гончарному круг'ові" - результат більше ніж обнадіює, радує. Ще раз впевнився у правильності рішення пересіти на шосер biggrin .
Проїхав на цьому велосипеді вже трохи більше 240 км - можу сказати так: на МТБ відчуваю себе велосипедистом - на шосейнику - пілотом. Раніше дивувався-як можна їздити з такою посадкою? Тепер розумію-що це довлі зручно, тут все "заточено" під швидкість та маневреність.
Ось такий вийшов кінцевий результат:








Доречі, ланцюг таки HG53, тому ТАНК я не помилився:




Тепер трохи загальна інфа по велу:
рама - Specialized Allez Comp, геометрія слоупінгова, (по класичних параметрах- 52 ростовка), матеріал спалав на основі алюмінію, стійки задніх "пер" на основі вуглеволокна(карбон)
вилка - Carbon Fact, карбонова, шток схоже, що магній
винос - Ritchey Comp, візуально +- 6гр, 100мм, 31.8 мм
кермо - Amoeba Vitra, 44 см, 31.8
кермова колонка - Cane Creek VP VP-A56RCV
обмотка - BBB RaceRibbon, чорна, синтетичний корок+ізоляційна стрічка 3М
дуали - Shimano Tiagra 2*9
підсидільний штир - Ritchey Comp, 27 мм
сидіння - Genesys, Cr-Md рамка
колеса - Fulcrum Racing 7, втулки на пром. підшипниках (накат просто неймовірний-переднє взагалі вічний двигун), задня схоже на 4 собачках в барабані...тріщить як одноциліндровий двигун у кордовій моделі літака tongue
покришки - Maxxis Detonator 700*28
касета - Shimano CS-HG50-9 12-25
ланцюг - Shimano CN-HG53
кривошипи(система) - Shimano Tiagra FC4400 52-39 під каретку з валом типу "квадрат"
каретка - Shimano, модель та довжину не зафіксував
Гальма - кліщові, шосейні Shimano Tiagra BR4400
перемикач задній - Shimano Tiagra RD4500, 9шв.
перемикач передній - Shimano Tiagra FD4500

Загальна маса агрегату із педалями Exustar PC99 - 9 кг 60 гр.


Aš dviračy maniakas



Сообщение отредактировал Olex - Воскресенье, 14.08.11, 11:00
 
XSergeyXДата: Суббота, 13.08.11, 23:09 | Сообщение # 2
Группа: Модераторы
Сообщений: 4838
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цвет классный... подходит под мою кофточку и как на удивление тоже от Спеша


 
OlexДата: Суббота, 13.08.11, 23:14 | Сообщение # 3
Группа: Проверенные
Сообщений: 423
Замечания: 0%
Статус: Offline
Quote (XSergeyX)
XSergeyX
ага, я теж це помітив. Де брав кофтину?


Aš dviračy maniakas

 
Mama_SideДата: Суббота, 13.08.11, 23:54 | Сообщение # 4
Группа: Проверенные
Сообщений: 1794
Замечания: 0%
Статус: Offline
Quote (XSergeyX)
подходит под мою кофточку

гламурненько biggrin biggrin

в стайні шосерів поповнення, вітаю і заздрю по- доброму. smile
 
SanYAДата: Воскресенье, 14.08.11, 00:19 | Сообщение # 5
Группа: Администраторы
Сообщений: 9999
Статус: Offline
Olex, поздравляю!

Что-то всё больше людей, несмотря на всё ухудшающийся в городе и округе асфальт, пересаживаются на слики biggrin

Руль Amoeba Vitra доооолго тебя ждал. Я его ещё года 4 назад хотел купить, но мне не понравилось, что там проблема с креплением фонарей. Кстати, года 3 назад UCI запретила использовать такие рули в гонках. Многие раньше на них ездили.

Хорошо, что не взял обмотку FI'ZI:K - я такую юзал. Она быстро превращается в хлам. У Славона бывает или под заказ Bianchi - хорошая обмотка. И тоже, кстати... На гонках уровня про-тура механики меняют обмотку каждый день - такая вот забота о гигиене и внешнем виде техники. Это делают даже на велосипедах, которые едут на техничках.


___________________________________


Никогда не спорьте с идиотами! Вы опуститесь до их уровня, где они задавят вас своим опытом...
 
ArowlanderДата: Воскресенье, 14.08.11, 01:15 | Сообщение # 6
Группа: Проверенные
Сообщений: 994
Замечания: 0%
Статус: Offline
Гарний велик, Вітаю! smile


"Чудеса не противоречат природе, - они противоречат лишь тому, что мы о ней знаем"
.
 
XSergeyXДата: Воскресенье, 14.08.11, 01:19 | Сообщение # 7
Группа: Модераторы
Сообщений: 4838
Замечания: 0%
Статус: Offline
Olex, кофта была взята на 23сентября ещё в далёком 2008 году


 
ДимычДата: Воскресенье, 14.08.11, 10:09 | Сообщение # 8
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 4080
Замечания: 0%
Статус: Offline
Olex, хороший аппарат thumbup Руль тебя мог не дождаться и в 2011 году, не купил по причине озвученной Саней, да и цена высоковата, подвернулся Ричи подешевле. Какая у тебя длинна выноса при раме 52? Какой у тебя рост? Нужно для подбора себе длинны выноса.

"Я не червонец, чтобы нравиться всем" © К.Е. Кинчев
 
OlexДата: Воскресенье, 14.08.11, 10:53 | Сообщение # 9
Группа: Проверенные
Сообщений: 423
Замечания: 0%
Статус: Offline
Quote (Димыч)
Димыч
я на tour de France поки не збираюся-а кермо сподобалося відразу-дужезручний верхній хват. Ну і в Полтаві вибір деталей для шосейник ане такий і великий-а кермо хотілося помацати перед ти як брати. Бачив Ritchey, класне кермо - хотів купити, але не встиг wink .
Винос довжиною 10 см від осі штоку до осі керма, Мій зріст 168 см.
Написано в неті дуже багато про підбір ростовок, перечитав багато статей. Цікаво написано отут - http://www.rivelo.com.ua/forum/viewtopic.php?f=6&t=469
Взагалі багато розумноного та корисного можна "зачерпнути" отут - http://peloton.com.ua

Але якщо коротко, то можно оріентуватися на таку таблицю:

Добавлено (14.08.11, 10:53)
---------------------------------------------

Quote (SanYA)
Что-то всё больше людей, несмотря на всё ухудшающийся в городе и округе асфальт, пересаживаются на слики

мож таки дочекаємося якісного покриття cry
Quote (SanYA)
Руль Amoeba Vitra доооолго тебя ждал. Я его ещё года 4 назад хотел купить, но мне не понравилось, что там проблема с креплением фонарей. Кстати, года 3 назад UCI запретила использовать такие рули в гонках. Многие раньше на них ездили.

Якщо колись поїду на Giro d'Italia - обов'язково заміню кермо.
Ліхтар в мен теж спочатку погано кріпився-але таки закріпив сильно затягнувши хомут

Хочу придбати ще таке кріплення, або обміняю на ось це:


Aš dviračy maniakas

 
ДимычДата: Воскресенье, 14.08.11, 11:08 | Сообщение # 10
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 4080
Замечания: 0%
Статус: Offline
Olex, Выбор ростовки рамы уже не стоит biggrin , есть рама 56, а вот с выносом беда, 100 длинноват. На Giante ХСереяХ стоит 80мм, вроде тоже длинноват, вот и собираю инфу по размерам, не охота кучу выносов покупать и мерить meeting
по креплениям: у меня такое

требует небольшой доработки после покупки.


"Я не червонец, чтобы нравиться всем" © К.Е. Кинчев
 
SanYAДата: Воскресенье, 14.08.11, 11:13 | Сообщение # 11
Группа: Администраторы
Сообщений: 9999
Статус: Offline
Olex, Димыч тоже на ТдФ пока не собирается. Он и говорит за проблемы с фонарями.
Иначе я этот руль тогда и купил бы. Мне тоже он нравится по эргономике.


___________________________________


Никогда не спорьте с идиотами! Вы опуститесь до их уровня, где они задавят вас своим опытом...
 
OlexДата: Воскресенье, 14.08.11, 11:45 | Сообщение # 12
Группа: Проверенные
Сообщений: 423
Замечания: 0%
Статус: Offline
Quote (SanYA)
SanYA
я зрозумів...то жарт("шютка" smile )
Так як на той момент вибір був не такий і широкий - або це Amoeba Vitra або X17, інші мені здалися завузькими.
Х17 важкувато-Амеба - в самий раз по всіх параметрах. Ну а про ліхтар, скажу чесно, я тоді не задумувався. Але нічого-викрутився.
Quote (Димыч)
Димыч
зверніть увагу на такі виноси

Є коротші версії. Щоб відчути, що підходить і змінити на потрібний винос - в самий раз.
Я недавно продав свій 6 см винос Da Bomb Floata-шкода, так би дав спробувати.


Aš dviračy maniakas

 
ДимычДата: Воскресенье, 14.08.11, 12:46 | Сообщение # 13
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 4080
Замечания: 0%
Статус: Offline
Quote (Olex)
зверніть увагу на такі виноси

не, такое тулить не охота)) В Полтаве есть Амеба похожая на твой Да Бомб, длинной 60мм, хотя немного почитав твои ссылки, задумался, не коротковат ли.... хотя родной вынос тоже короткий. После окончательной сборки буду уже подбирать) Спасибо за информацию.


"Я не червонец, чтобы нравиться всем" © К.Е. Кинчев


Сообщение отредактировал Димыч - Воскресенье, 14.08.11, 12:47
 
sergf1Дата: Воскресенье, 14.08.11, 23:46 | Сообщение # 14
Группа: Проверенные
Сообщений: 1486
Замечания: 0%
Статус: Offline
Quote (Olex)
(по класичних параметрах- 52 ростовка)

Кажись по классическим параметрам там таки 53,7 ростовка, это если наплевать на слопинг и смотреть на главное, ЕТТ. А при росте 168см и выносе 100мм она не кажется длинной? А то я пытаюсь разобраться с этими шоссейными растовками, и пока не все понимаю. А как попробовать поседеть на этом аппарате? Готов на время махнуться smile


Ride more, work less.

Сообщение отредактировал sergf1 - Воскресенье, 14.08.11, 23:47
 
OlexДата: Понедельник, 15.08.11, 09:07 | Сообщение # 15
Группа: Проверенные
Сообщений: 423
Замечания: 0%
Статус: Offline
Quote (sergf1)
sergf1

Я можливо помиляюсь-але якраз класичні шосейні рами міряються по відстані від центру кареткового вузла до кінця підсидільної труби. Див нижче



на мал. вище - це параметр CT.
ETT - AH - це ніби ввели англійці як стандарт для розмірів рам.



Ростовка 52+100 мм винос = ідеальна рама для моїх пропорцій. Є більш серйозні калькулятори, де необхідно вводити довжини від стопи до коліна, від коліна до початку проміжностей, звідти до плеча....ну й так далі. Там якраз і вийшло, що ідеальна рама 52-54+винос 90-100мм. Що я довго і шукав. Якщо знайду, у мене є книжка радянських часів про шосейний велоспорт, там автор цікаво описує, як для спортсмена міряють та розробляють індивідуально параметри рами. Плюс люди на Peloton.com.ua після опису ТТХ мого тіла порадили 50-52+80-100мм винос. Але більшість радили брати саме 52, а винос підбирати починаючи від 100.
Я рідко катаю в будні-робота до 18-ї години, хоча іноді вириваюсь раніше. Будуть покатухи-без питань, дам проїхатися. Мож у В.Сорочинцях. Якщо буде горить-можу під'їхати на тижні. Ну-а на більше, вибачайте-свої вели я ламаю сам - без образ smile

Добавлено (15.08.11, 09:07)
---------------------------------------------
ну й звісно тре дивитися по відчуттях. Якщо після сотки зручно, посадка влаштовує, думаю це саме за себе говорить.


Aš dviračy maniakas



Сообщение отредактировал Olex - Понедельник, 15.08.11, 08:56
 
Форум » Техзона » Наши байки » Наши байки /custom/ » Мій шосейник Specialized Allez Comp
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
Поиск:


Copyright MyCorp © 2022 Хостинг от uCoz