Все, кто только зарегистрировался и хочет общаться на форуме, перейдите, пожалуйста, по этой ссылке! -------------
Полтавский канал для взаимопомощи и общения на дорогах • Для рации: LPD 69 канал (434.775 МГц) • Для смартфона: Zello-канал «Полтава велосипедная»
Мій Giant ATX 2011
| |
Otshelnik | Дата: Суббота, 07.04.12, 00:12 | Сообщение # 1 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 217
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Бажання зібрати щось інше, краще за мого "Бегемота", виникло ще під кінець першого сезону катання. Навіть раму пригледів, вірніше попалася якось на очі і зразу сподобалась Але бажання то гарне діло, а реалізація його то вже інше...Завжди щось заважає: то грошей нема, то вони є але щось інше стримує реалізувати мрію...Корочше так і катав би я ще не один сезон на бегемоті якби не величезне бажання моєї коханої також їздити на велику. Тому зваживши всі за і проти, вивчивши ринок, я купив собі саме ту, що колись сподобалась, раму. І вилочку знайшов яка б мене влаштовувала. Ну а далі помаленьку почав вивчати що як і по чому. Підбирати те що треба і що дозволяють фінанси, ну і трохи щоб фейншуйно було (ох не легко то було!). Напротязі півроку все зносилося, звозилося і складувалося в от таку коробку:
Потім був довгоочікуваний вечір зборки всього цього:
І ось він майже готовий!
Єдине, що не вдалося зразу поставити передні гальма. Бо бонки на вилці виявилися більші по діаметру від посадочних отворів гальма Але дякувати Славону і електролобзику (бо стандартні гвинти виявилися довшими від бонок знайдених у Славона), все було встановлено і налаштовано. Погода була більш менш гарною. тому вдалося обкатати його і провести першу фотосесію.
Отже в кінцевому результаті вийшов такий апарат:
Рама - Giant ATX 2011 синя, розмір S Вилка - Rock Shox Pshylo, масло/повітря, ход 120 мм
Колесо передне: втулка - BikePositive 36, конус спиці - Mach1, сірі обод - Mach1 Nitro 2,1 покришка- Schwalbe Smart Sam Performance 26x2,1
Колесо заднее: втулка - BikePositive 36, конус спицы - Mach1, сірі обод - Mach1 Nitro 2,1 покришка - Schwalbe Smart Sam Performance 26x2,1
Система - Shimano Alivio FC-M410 Каретка - BikePositive, проми Передній переклюк - Shimano LX FD-M581 Down Swing 34.9 Задній переклюк - SRAM X.5 середня лапка Манетки - SRAM X.5 Trigger 9-к Касета - SUN RACE M9S нікельована Цеп - Sram PC 951 Гальма - V-b Tektro (комплект)
Педалі - Wellgo топталки Кермо - GHOST Low Rizer light 620 mm 31.8 mm Винос - Kalloy AS-018 31,8мм 90мм 7град 1-1/8" Підсидільний штир - Felt 30,9/400 Гріпси - Handlz (поролонка) Сидіння - KELLYS Cognithor
Захист пера - Velo Велокомпьютер - Fahrad B-Square Задний габарит - XLC comp Фляга - Фляга BBB 600ml. HydraTank Фляготримач - Exustar
Камери, проставочні кільця, рубашки, фліпера, наконечники тросиків і рубашок - хз які, куплені у НІльса, Славона і Велозоні
Загальна вага байку (з підфляжником) - 12,5 кг
Погода ще не дозволяє нормально влаштувати тест драйв, але вже встиг трохи обкатати (навіть вийшло, неспіцательно звичайно, перевірити гальма при екстреному гальмуванні і піймати десь вісімку ) Враження від велика - позитивні. Вірніше дуууже позитивні. Ракета одним словом. Їдеться легко, все працює чітко і злагоджено. Розгон чудовий. Сам не помічаю як вже за 25 км/год перевалює)) Вилочка класно згладжує нерівності, взагалі працює відмінно. А ще коли їдеш на велику відчуття якесь... ну наче ти на чомусь такому масивному і великому їдеш (може це через трохи ширший руль, бо рама то менша ростовкою за попередній вел) Ну і треба звикнути до срамовських манеток, а то ще трохи путаюся
Велика вдячність всім, хто допомагав, консультував і підтримував мене під час збирання велосипеда. Сергію Нільсу за класні колеса, Славону за раму, Владу degre, Ігорю ™-=ELV][$=-™ та AlexAlex за постійні консультації. Максу за допомогу у зборці і налаштуванні. Ну і особлива подяка моїй коханій, яка підтримувала, розуміла і всіляко допомагала мені.
Лучше прикинуться дураком, чем быть полным идиотом.
Сообщение отредактировал Otshelnik - Суббота, 07.04.12, 00:13 |
|
| |
Димыч | Дата: Суббота, 07.04.12, 00:16 | Сообщение # 2 |
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 4080
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| поздравляю! Хороший аппарат. А едет...можно сказать сам.
"Я не червонец, чтобы нравиться всем" © К.Е. Кинчев
|
|
| |
Otshelnik | Дата: Суббота, 07.04.12, 00:18 | Сообщение # 3 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 217
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Ага, майже так Дякую!
Лучше прикинуться дураком, чем быть полным идиотом.
Сообщение отредактировал Otshelnik - Суббота, 07.04.12, 00:18 |
|
| |
Димыч | Дата: Суббота, 07.04.12, 00:22 | Сообщение # 4 |
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 4080
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Otshelnik, вилка 120 мм.... ощущения заваленности назад нет? Рама вроде как на 100 мм вилки рассчитана.
"Я не червонец, чтобы нравиться всем" © К.Е. Кинчев
|
|
| |
Otshelnik | Дата: Суббота, 07.04.12, 00:27 | Сообщение # 5 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 217
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Не знаю. Поки нормально Назад не завалююсь точно
Лучше прикинуться дураком, чем быть полным идиотом.
|
|
| |
sergf1 | Дата: Суббота, 07.04.12, 00:31 | Сообщение # 6 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 1486
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| О, мои поздравления! Да присоединяюсь к вопросам по вилке. Откуда такой раритет? А то что 120мм, так то мелочи. Некоторые наши товарищи катают с такими ходами впереди уже несколько лет и вполне довольны, например накачать помягче можно...
Ride more, work less.
|
|
| |
Otshelnik | Дата: Суббота, 07.04.12, 00:34 | Сообщение # 7 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 217
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Раритет з ХТ. Є там один умілець що займаеться вилочками. У нього і взяв. Хотів саме повітряну. І ціна мене влаштовувала. А те що вона раритетна, вже потім дізнався Головне щоб працювала добре.
Лучше прикинуться дураком, чем быть полным идиотом.
|
|
| |
AlexAlex | Дата: Суббота, 07.04.12, 02:41 | Сообщение # 8 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 835
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Quote (sergf1) например накачать помягче можно... насчет увеличения "сєга" имхо да... Правда выдергивать, при необходимости, переднее колесико будет посложнее
|
|
| |
SAM | Дата: Суббота, 07.04.12, 09:07 | Сообщение # 9 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 3861
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Otshelnik, С багажником пока не юзал? Или это будет не туристический вариант байка?
|
|
| |
Otshelnik | Дата: Суббота, 07.04.12, 09:29 | Сообщение # 10 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 217
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| SAM, поки що ні. Велику ще "от году неделя" Да і багажника в мене нема, поки що. На даний момент головна ціль знайти крила на нього. Бо вел збирався як повсякденно-туристичний. Хоча в рамі кріплення під багажник, хоч і трохи спеціфічне. Так що треба ще дивитись який туди багажник стане
Лучше прикинуться дураком, чем быть полным идиотом.
|
|
| |
Merry_Corpse | Дата: Суббота, 07.04.12, 09:43 | Сообщение # 11 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 114
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Поздравляю! А где манетки брал?
Велосипед - это не средство передвижения, это - велосипед!
|
|
| |
Otshelnik | Дата: Суббота, 07.04.12, 09:44 | Сообщение # 12 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 217
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| На велостилі, вони тоді там з гарними скидками були
Лучше прикинуться дураком, чем быть полным идиотом.
|
|
| |
degre | Дата: Понедельник, 09.04.12, 18:28 | Сообщение # 13 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 3102
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Вот всегда видно, когда целовек подошёл к сборке байка с душой. Довелось видеть аппарат в живую - приятен) Мои поздравления)
-=livejournal=- Все беды от не желания мыслить шире. Ride more, speak less.
Сообщение отредактировал degre - Понедельник, 09.04.12, 22:41 |
|
| |
Otshelnik | Дата: Понедельник, 09.04.12, 21:44 | Сообщение # 14 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 217
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Дякую Влад!
Лучше прикинуться дураком, чем быть полным идиотом.
|
|
| |
slavon | Дата: Понедельник, 09.04.12, 22:59 | Сообщение # 15 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 163
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Otshelnik, крыло ещё одно нашлось )))
|
|
| |
|