Непривітна карате мавпа - Форум
БЫСТРЕЕ ВЕТРА ПОЛТАВСКАЯ ВЕЛОЖИЗНЬ Пятница, 14.12.18, 10:15
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Все, кто только зарегистрировался и хочет общаться на форуме, перейдите, пожалуйста, по этой ссылке! -------------

Полтавский канал для взаимопомощи и общения на дорогах • Для рации: LPD 69 канал (434.775 МГц) • Для смартфона: Zello-канал «Полтава велосипедная»
[ Новые сообщения форума · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Модератор форума: XSergeyX  
Форум » Техзона » Наши байки » Наши байки /custom/ » Непривітна карате мавпа (Велокомпіляції і роздуми)
Непривітна карате мавпа
корчмар_з_ОкінавиДата: Четверг, 06.02.14, 17:06 | Сообщение # 1
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2902
Замечания: 0%
Статус: Offline
Surly Karate Monkey 2012 (singlespeed).

Не думав, що буду викладати, та недавно просили фото, щоб додати до теми про монстркроси на ХТ. Я собі подумав, що може комусь стане у пригоді так само, як мені колись стали у пригоді теми з Харків-Туристу любителів монстркросів. Не можна весь час брати, не віддаючи. То нехай коло замкнеться, моя черга.

Я вирішив притриматись дивної традиції давати ім’я велосипеду по назві виробника рами. Напевно,  традиція пішла від того, що рама, як правило,– найдорожча частина велосипеду. А може, тому що виробники рам збирають на них готові байки для продажу,  хоча це могли б робити і виробники вілсетів, наприклад)). У тексті заміксовано все підряд  - технічна частина, роздуми, хоча деяка структура в тексті буде прослідковуватись.

Коротка історія, замість вступу.

Спочатку я сам собі зажав грошей на нову вилку, придбав ригідку, дізнався про існування японських фіксед-гонщиків, поставив і відкатав деякий час на системі з двох швидкостей, познайомився з історією створення МТБ,  заробляння грошей велоіндустрією, дізнався про язичників-циклокросерів, що не навернулись в релігію МТБ, і, натомість, регулярно навертаються у різне багно, а з форумів дізнався, що синглобудування процвітає по
всьому світі і у всій різноманітності проявів та збочень.

 

Рама.
На основі цієї інформції склалась концепція і бажання повернутися до старого формату колес, старого матеріалу рами і обійтися без передач та амортизації.

Отже, рама з вилкою мають бути хроммолібденові. Існує думка про кращі вібропоглинальні властивості цього матеріалу, що актуально для ригіду. Пізніше, коли 28” колеса втиснув у алюмієвий ригідний МТБ під 26”, здалось, що більшою мірою на поглиннання вібрацій впливає діаметр колес. Чим
більші – тим краще.  Модель Surly Karate Monkey (далі «КМ») вибрав через те, що  на її основі можна побудувати мультиспід/синглспід/псевдофет/шоссер/туринг/щозавгодно. Гріх не скористатися універсальністю, закладеній в рамі. Природньо напрошувались два вілсети для швидкої конвертації з «грунтоходу» в «асфальторіз». І там , і там синглспід розкривається по-своєму. І там, і там свій кайф, порівнювати важко.

Як раз тоді прийняли закон про безмитні 300 євро. Цей фреймсет ще влазив в ліміт, буквально через місяць «КМ» подорожчав на 100 євро, коротше встиг. Загалом,  можна ще брати Surly Ogre – це той самий КМ, та сама геометрія, проте на ній є купа додаткових кріплень: під багажник, щитки, вібрейки, які
відсутні на КМ. На КМ для щитків кріплення-то є, але дискові гальма заважають їх встановленню і посадочних мість для кріплення вібрейків немає))). От така фігня. Принаймні, придбані класичні повні щитки встановити без магії не вдалось.

На той час мені ще не було відомо про компанію OnOne, котра виробляє значно дешевші хроммолібденові рами зі схожими характеристиками, наприклад  модель Inbred. Зараз би мабуть взяв її, хоча KM все ж подобається більше.

Про Велику ідею сингспіду писалось вже не раз, є відповідна тема на форумі для навернення нових членів у цю секту, тому тут торкнемо Синглспід за технічну частину.

Після катань  сингспідом, переробленого з МТБ,  проти вітру в мармизу, були проведені медитацій на тему: що ж протиставити вітру, якщо діапазон передач не доступний? (Їздити хочеться швидко за будь-яких умов, а коліна свого прекрасного організму мені шкода.)

Вирішення прийшло комплексне:

1)     Поставити контактні педалі, які задіять більшу кількість м’язів;
2)     Досягти максимально аеродинамічної посадки, поставити відповідний руль і сідло для нової посадки. Відомо, що спротив повітря найбільше впливає на енергозатрати.
3)     Поставити достатньо тонкі покришки для зменшенняплощі контакту з асфальтом і зниження спротиву коченню. Це відчулось відразу.

Кермо.
Власне, рама з самого початку розлядалась мною у контексті того, що на ній буде стояти «баран», він же «дропбар».



По-перше, це поєднання мене естетично тішить. Історично, першими «спортивними» рулями стали дропбари – що були звичайними рулями, перевернутими  для заниження посадки.  А сучасні циклокросові байки прекрасні. Тому «баран» не є чимось суто шосейним.

По-друге,  положення кистей більш природнє. На ригіді взагалі треба приділити увагу посадці, щоб вона була зручна і максимально розслаблена. Інакше, через напружені м’язи передаються значні вібрації в хребет, та і просто втомлення організму проходить швидше. Окрім того, баран дає велику кількість хватів, що далеко не зайве.

В процесі підбору, з усіх різноманітних моделей,  дізнався, що існують «грунтові» дропбари, типу шосейних, але не такі глибокі, і з дещо розведеними кінцями. Я вибрав  собі модель Salsa Woodchipper II на яку зустрів багато схвальних відгуків.

Виникли проблеми з налаштуванням руля під себе, ніколи не мав справу з таким типом рулів, тому визначення зручних положень ручок, щоб в усіх положеннях рук було зручно дотягуватися до гальмівних ричагів, було не так просто досягти. Треба було підібрати кут нахилу, щоб і на пістолетах и на дропах можна було їхдати довго не заморюючись.

Кожного разу при переналаштуванні пістолетів треба перемотувати обмотку на рулі. Я  переналаштовував руль і ручки більше десятка разів, доки остаточно не порвав першу обмотку. Відповіді на питання «як же правильно?» ніхто не давав. Всі відповідали шось типу: як зручно так і правильно. Експериментально вірне пложення знайшлось. Треба дати собі час звикнути до барану, спочатку він не дуже зручний, але цей тип руля того вартий.

У шосерів вважається, що робочий хват – це за ручки зверху. Проте, на грунті це не має сенсу. Якийсь циклокросер писав, що грунтовий баран треба налаштовувати так, щоб нижнє положення було основне, тому часто грунтові барани стоять дещо вище шосейних. Подальші катання грунтом показали, що це вірна думка. У нижньому положенні піски їдуться краще, бо рівномірніше навантажені колеса, на колдобинах значно менше віддає в руки, хват кращий, в горку мені так само їдеться з нижнього хвату легше.

Гальма. Вирішив брати дискові механічні Avid Ball Bearing 6 (BB 6), котрі до того використовував на МТБ, але версію для шосе (точніше «шосейних» тормозних ручок).

Шосейні від МТБ відрізняються ходом троса. Пізніше дізнався, що для МТБ гальм існують тормозні ручки під баран, тому шосе версію гальм брати було не обов’язково. Зрештою, ціна не відрізняється. Для звичайних МТБ рулів є гальмівні ручки для шосейних гальм. Avid BB 6 мене цілком влаштовують - надійні, з усіма можливими регулюваннями, ніяких гідроліній, протікань, з простим обслуговуванням і конструкцією. Єдиним прикрим моментом в них є те, що дві малесенькі гумові фігні, що захищають від пилу рубашку троса, швидко тріскаються під дією ультрафіолету. Сорт гуми можна було і підібрати кращий. Хоча вони, як на мене, не дуже і потрібні, переживу.

Намічався сиглспід, тому взяв гальмівні ручки без шифтерів передач CaneCreeg  SCR-5C (компактна версія ручок CaneCreeg  SCR-5).  Виробляються на
заводі Tektro. Гарні  ручки, та можна було сміло брати дешевші Tektro RL 520, вони мають підходити до МТБ гальм.

Вілсет №1.
Був придбаний відносно дешевий  вілсет Shimano MT 55.



Не зважаючи на малу кількість спиць, вілсет показав себе відмінно, не раз влітав в вибоїни на повному ходу, вісімок немає. Втулки рівня SLX/XT. Покришки Schwalbe Marathon Plus 1.5” – сліки з антипрокольним шаром. Подобаються, за півтора роки один раз пробились шипом від акації в центрі міста на асфальті)). Твердий сухий грунт тримають нормально. Як скатаю в смерть, хочу взяти тоншу і трохи зубатішу, можливо циклокросову, гуму.

Для зими були взяті покришки Continental Mountain King II 2.4” (МК). Може це ненайшвидша в світі покриха, помітно шумить навіть на грунті, але  має шедевральне зчеплення з мокрим грунтом, укатаним снігом, відмінно показала себе на льоді, як для не шипованої, швидко самоощичується від бруду. Повторюсь, що на літньому грунті вона не найшвидша, але як тільки виїзджаєш на сніг, то розумієш, що продавати її неможна. Нажаль МК 2.4” – це 2.25” ширина, насправді.

Спочатку МКII планувався використовуватись з камерами. У перші два виїзди на грунтпіймав два проколи акацією, це дуже дратувало, такого об”єму камери погано клеяться. В той же час, читав тему про псевдофети, з яких з’явилися тру-фети, коли ширина покришки > 3”.
В раму КМ повинні влязати покрихи на 2.5”, але прийнятних і доступних покрих такої ширини на ринку немає.  Вирішив зробити псевдофет – покришки 2.25” натягнути на широкий обід, ширина балону тодістає більшою.

В раму КМ маютьпоміщатися покрихи з чистою шириною 2.5”, з доступних я знаю лише Ardent 2.4, але щось мені в них не дуже подобається, а в
живу зацінити немає в кого.

Вілсет №2.
Вирішив зібрати безкамерний вілсет на найширших з доступних ободів ZTR -  ZTR FlowEx. Внутрішня ширина 25.5 мм. Ці обода даютьможливість використовувати будь-які покрихи безкамерно без наборів конвертації і т.п.., самі по собі ободи легкі і якісні. Чув, що існують дешевші аналоги, але
тему не копав. Таким чином покрихи на 2.25 приблизились до 2.35 – вже щось.


Безкамерневикористання дає не лише антипрокольних захист, а й можливість катати на низькому тиску. На одній атмосфері снігом катати дуже комфортно, на грунті також котиться легко і м’яко.

Для літньогогрунту купив Continental X-King 2.4”,  мають кращий накат, ще не ставив.

Втулки взяв Shimano SLX, як найбільш прийнятні у співвідношенні ціна/якість. Крім того, через те, що підшипники там «насипні», їх завжди можна розібрати, почистити, змінити мастило. Shimano XT мало чим відрізняється від SLX, тому не вартий тих грошей. XTR – відмінні втулки, але дрогі капєц, через це, для моїх потреб теж не варті грошей.

Сідло
Я звернув увагу на шкіряні Brooks. Люди писали, що з ними стануть не потрібні шорти з памерсами. Мене зачепила ідея відмовитися від спеціального велоодягу і катати в чому подобається. Для низьких посадок обрав модель Swift. Я радий, що взяв його, зараз мені воно дужезручне.



Але спочатку то було пекло. Я-то морально був готовий дотого, що шкіряні сідла треба розношувати, читав, дотримувався рекомендацій, але 5-та точка опори про це нічого не знала. Зрештою звикла, куди їй дітися, після 500 км стало, щось типу, прийнятно, після тисячі  -  зручно. Пізніше, для іншого байку і прямої посадки придбав сідло Brooks B17. Після Swift, його прикатати було значно легше, можна сказати,  безболісно)). Brooks  -  довговічні сідла, якщо за ними регулярно доглядати. Єдине, що їх не можна мочити, тому завжди треба возити чохол від дощу.

Проте, не бруксомєдиним живе цей світ. Існують значно дешевші, і наче, такі самі зручні сідла. Charge Spoon, наприклад  – доглядуніякого, синтетичні, можуть намокати, не дорогі, придатні для використовувати без памперса.

Систему взяв Shimano Deore – найдешевшу зінтегрованою кареткою. Але каретка там фуфлова, захисту ніякого, померла швидко. Варто відразу замовити каретку SLX – на кілька євро дорожче, проте захист значно кращий. На померлу Deore придбав японські підшипники з кращим захистом і замінив.
Зірки на моїй моделі алюмінієві, тому для потреб синглспіду  варто придбати сталеві, що житимуть довше. Для грутну поставив передню зірку на 36Т, позаду на 18Т.

Касета. Я орієнтувався на те, що для синглу буду використовувати обладннання для МТБ. Це значно дешевше, ніж купувати втулки під фрівіл, сингспідну систему на п’ять лапок і одну зірку. Все сингло-спеціальне невиправдано дороге. Мода, маркетинг, малі партії..  На фрівілі заднього колеса захисту відбруду ніякого, що не прийнятно.

Для барабану задньої МТБ втулки продаються набори, яківключають одну зірку і набір алюмінієвих кілець – спейсерів. Таким чином на барабан під касету можна поставити сингспідну зірку.

На рамі КМдропаути задніх колес горизонтальні  - це для того, щоб можна було натягнути ланцюг за відсутності перекидки чи натягувача. Втулки SLX в рамі затягуються ексцентриками, а не гайками. Цьогоможе бути недостатньо, при навантаженні колесо може здвинутись вдропаутах вперед. По цій причині використовується штука, яка у Surly називається Tugnut. Вона не дає рухатись правій частині колеса вперед.

Щитки. Виявляється їх не так просто підібрати під дану ширину колес і діаметр. Повні щитки встановити нормально не вдалося, та і нормальноїмоделі не підібрав, ті що були розсипались при першому виїзді на грунти. В решті, підібрав собі такі Topeak DeFender.

Пізніше ще додам фоток.
Прикрепления: 0810884.jpg(215.3 Kb) · 5250332.jpg(220.3 Kb) · 7636085.jpg(215.2 Kb) · 5489651.jpg(228.5 Kb) · 4076993.jpg(228.1 Kb) · 2162608.jpg(230.1 Kb) · 2293656.jpg(75.6 Kb) · 0057659.jpg(7.8 Kb) · 9266620.jpg(14.3 Kb)


Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Понедельник, 10.02.14, 00:33
 
vasiaДата: Четверг, 06.02.14, 22:06 | Сообщение # 2
Группа: Проверенные
Сообщений: 532
Замечания: 0%
Статус: Offline
like!

Кто хочет - ищет возможности, кто не хочет - оправдания.
 
ДимычДата: Пятница, 07.02.14, 00:11 | Сообщение # 3
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 4080
Замечания: 0%
Статус: Offline
корчмар_з_Окінави, Спасибо за тему, очень интересно почитать твои ощущения от вела. respect

"Я не червонец, чтобы нравиться всем" © К.Е. Кинчев
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Среда, 26.03.14, 14:26 | Сообщение # 4
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2902
Замечания: 0%
Статус: Offline
Додам ще фото. Такий вигляд мавпа має з асфальтним вілсетом #1.



Наразі, придбав спицевих ключів на всі випадки, набивав скіл на корекціях невеликих вісімок трьох байків. Ніколи не звертав уваги, а биття мало місце бути чи не на кожному колесі. Певно, в кінці сезону треба би перевіряти всі колеса. Після серйозного вльоту в вибоїну на Юрівці, цієї весни, переднє колесо Shimano МТ55 повело на 5-8 мм. Кількість спиць тут не велика, тому як легко мало правитись - було не відомо)), спиці товщі, ніж звичайно. Вісімка вирівнялась легко і  без проблем.

Дещо проапгрейдив байк з синглспіду до дабл синглспіду)))
Дабл синглспід - це таке собі збочення спеціальної синглспідної  теорії відносності, коли байк переходить у суперпозицію, і ,в одночас перебуває у двох різних станах: є сингспідом, хоча має додаткову швидкість.  smile

Ідея наступна: позаду дві зірки (більша і менша), спереду дві підібрані (більша і менша) так, щоб кількість зубів в обох випадках залишалась однаковою. Це дозволяє мати ще одну додаткову спеціальну передачу.

Наприклад, для грунту до основної можна додати ще одну передачу, щоб нею можна було швидше докотитися до грунтів асфальтом, чи взимку докотитися до снігу)) Асфальтом співвідношення 2 малувате.

Для асфальтного вілсету навпаки, до вищої передачі додаєм нижчу, яку можна заюзати на грунті при необхідності, чи у випадку сильного зустрічного вітру.

Додаткова передача - це така собі приємність, використовується рідко, і у спеціальних випадках, які сам же байкер і вигадує собі)). Загалом не потріба, але тішить.

Хтось може сказати: якщо тобі потрібна друга швидкість, то може перейди на повношвидкісний байк і не дрюкай собі мізки?
Я би відповів:
Аргумент #1.    Ні.  Синглспідером бути круто, бо я знаю багатьох синглспідерів і всі вони круті.
Аргумент #2.    Даблсинглспід = синглспід * 2.


Звичайно, щоб перемкнутися, треба руками перекинути ланцюг з однієї пари зірок на іншу, займає кілька секунд. До цього використовував натягувач, одну зірку попереду і одну чи дві позаду, але такий варіант не дуже сподобався в силу самої наявності натягувача, та і перекручувати трохи його доводиться, щоб ланцюг не шумів.

Зараз стоїть наступна конфігурація:

Спереду дві сталеві зірки на 44 і 42 зуби.

Вілсет #1 (асфальтний): зірки 16 і 18 зубів, відповідні відношення 2,75 і 2,33. асфальтом катаю 2,75, при необхідності виїхати на грунт ставлю 2,33.

Вілсет #2 (грунтовий): 22 і 24, відповідні відношення 2 і 1,8. Катаю на відношенні 2, менше відношення планується для використання з 15 літровим баулом.





Поставив гуму Continental X-King 2.4 Race Sport, так само безкамерно. Після судіївського байкпарку залишився задоволений, накат нормальний. Мокрого грунту було не так багато, очищаються нормально. Суху розкатану вщент грунтову дорогу всипану малими шматками грунту наче тримає, пізніше спробую ще повкладатися в повороти. Піску і багна ще не дістався. Асфальтом не шумить. Якогось явного опору коченню не відчув.

Прикрепления: 5483356.jpg(245.4 Kb) · 4799195.jpg(200.3 Kb) · 5143960.jpg(210.9 Kb) · 2658577.jpg(68.1 Kb)


Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Пятница, 28.03.14, 12:35
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Воскресенье, 20.07.14, 22:59 | Сообщение # 5
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2902
Замечания: 0%
Статус: Offline
Не знаю як у вас, а зі мною весь час хтось хоче ганятися по місту :). Особисто я люблю ганятися на підйомах. Синглспідери зрозуміють  biggrin . Сьогодні, доки доїхав додому, на відрізку у 12 км пускались доганяти цілих два рази, рекорд))). Буду ставити меншу зірку))). Перша людина, здається, з форуму питав чи не B-17 у мене сідло))))

Ну, трохи про сідла. На мавпі у мене завжди Brooks Swift. вже казав, що існує думка, що це сідло або ненавидять, або обожнюють. У мене другий варіант, для низької посадки - відмінне. Маю ще Brooks B17 на МТБ, треба спробувати його замість Swift, але Swift здається кращим, повторюсь, що B17 для низьких посадок не пробував. Маю думку, що Swift для прямих посадок, туризму буде не дуже. B17 - більш універсальне і не дарма воно лідер продажів у Brooks.

Навесні потрапив під дощ, закрити Swift було нічим, намокло зовсім трохи (в основному від води, що піднімає заднє колесо), але навіть цього було достатньо, щоб шкіра стала значно м"якщою, і помітно продавлювалась у розношених місцях пальцем. Трохи довше їхав би і можна було б вбити річ. По приїзду, відпустив гайку натягувального гвинта, дав висохнути шкірі, змазав бруксівським пруфайдом, якихось зайвих деформацій не виявив. Але після цього випадку тепер завжди буду возити чохол, навіть якщо по прогнозу дощів немає, сідло можна втратити дуже лекго і володарів, що вбили свої Брукс дуже багато. Якщо придбаєте шкіряне сідло - будьте готові до бережної поведінки. Доречі, на B-17 шкіра товща, теоретично буде живучіше.


Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Воскресенье, 20.07.14, 23:03
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Понедельник, 21.07.14, 12:14 | Сообщение # 6
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2902
Замечания: 0%
Статус: Offline
Про пруфайд. Колись читав листування якогось хлопця з бувшим співробітником Брукс Седлс, що працював там ще до продажу компанії. Зараз Брукс нове сідло рекомендує змащувати один раз знизу і в процесі розношування кілька разів зверху. Працівник же каже, що знизу шкіру оброблювати не треба, щоб сідло дихало. Це має сенс, т.я. влітку, коли спека, то сідло дещно може намокати від власного поту.
Проте восени, коли тумани і сиро, то шкіра також може поглинати вологу.

Я пішов по рекомендаціям Брукс, і обробив знизу. Та зазаз вважую, що не варто було. Якщо не обробляти низ, то тим більше треба не допускати намокання від дощу, бо не оброблена знизу шкіра значно актовніше поглине воду від колесе і тоді всьо..

Інколи пишуть, що в холодну пору шкіряне сідло холодить п"яту точку. Брехня.


Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Понедельник, 21.07.14, 12:21
 
SanYAДата: Понедельник, 21.07.14, 16:41 | Сообщение # 7
Группа: Администраторы
Сообщений: 9964
Статус: Offline
По поводу сингла...
Эта история, правда, должна быть в теме о нашей покатухе в Кремень, но всё же... biggrin

Да! У нас уже было 130 сзади... над нами и вокруг висела жара... Но!
На выезде из Кременчуга в сторону водохранилища тормознулись на светофоре, где нагло, не обращая внимания на цвет, нас проехал мужичок лет сорока на "Украине"...
Трогаемся. Говорю Андреичу: "Давай догоним и сядем на колесо ради хохмы". Догоняли мы его долго... Андреич выдал: "А к нему и в самом деле было бы неплохо упасть на колесо!"
Ветер встречный... Догнали... Я на его колесе. Скорость 27-30... Мужик нас не видел километра три: ехал, лёжа на руле, как будто лежал на прилавке и ждал, кто купит у него семки. Он петлял, обходя колдобины, но дорога была терпимая - мне приходилось сглаживать его траекторию и вылазить под ветер, чтобы группу не порвать.
Потом он нас заметил и первая фраза была в мою сторону: "Це Ви повинні вести колону!" Отвечаю, что уже трошки подзатрахались по пути из Полтавы, на что он охотно выдаёт: "Ну тоді я вам дорогу до моря покажу!" и ускоряется до 32-35, продолжая лежать на руле...
Честно говоря, фотографировать его у меня не было физических возможностей - было некогда! wacko Я очень хотел, чтобы мне (а не ему) хоть кто-то вышел на смену, но меня сзади не поняли, т.к. я локтем не помахал... sad
Задал мужичку вопрос, не занимался ли он когда-то на треке и получил ответ: "Оце мій трек! Кожен день в Кремінь і назад до Максимівки!", т.е не так уж и много (25+25), но каждый день...
Мы на нём проехали километров 13 и я понимал, что ещё минут 5 и сварюсь, но тут сзади услышал РАДОСТНОЕ, что наши отстают и надо подождать! Поблагодарил нашего неожиданного попутчика и попрощался. Потом жизнь стала налаживаться...

Вот так вот!


___________________________________


Никогда не спорьте с идиотами! Вы опуститесь до их уровня, где они задавят вас своим опытом...
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Понедельник, 21.07.14, 17:25 | Сообщение # 8
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2902
Замечания: 0%
Статус: Offline
biggrin красота.

Майже рік не катав на передачах, а то треба було їхати на МТБ, по дорозі збирався на всі гірки що тільки бачив. Мати передачі - це кайф,  а не мати - інший кайф))
 
vierДата: Суббота, 23.08.14, 08:35 | Сообщение # 9
Группа: Проверенные
Сообщений: 155
Замечания: 20%
Статус: Offline
корчмар_з_Окінави, Вітаю велосипед просто супер .Сідло те що треба ,сам катаю на Brooks 62 року народження ,звичайно шкіра вже требує заміну але комфорт і амортизація рамки задовольняє на всі сто.Багато хто не ставить ссобі такі сідла мовляв по зовнішньому вигляду не підходят до вела ,як на мене це дурість .
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Суббота, 23.08.14, 15:04 | Сообщение # 10
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2902
Замечания: 0%
Статус: Offline
vier, дякую. Шкіряні сідла мають свої особливості, котрі відлякують. Ну і ціна..
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Суббота, 23.08.14, 15:31 | Сообщение # 11
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2902
Замечания: 0%
Статус: Offline
В країні криза, девальвація, зарплати, в кращому ви, ті самі. Але то фігня, прорвемся, важкі часи спонукають економії.

Не так давно почав використовувати парафін у якості мастила для ланцюга, все задовольняє: дешево, сердито. Для походів не підійде, мабуть, бо вистачає кілометрів до 200-300, але для дому - ідеально.

Як мені здалось, парафін довше тримається на синглспідних ланцюгах, мабуть за рахунок менших зазорів. Окрім того, я використовую синглспідно-треково-планетарні ланцюги Connex, котрі мають товщі піни і товщі пластини. Ціна 8-10 євро.



Для більш довготривалого використання ланцюга вирішив підібрати зірки якомога більшого діаметру. Я писав раніше, що перейшов на концепцію даблсинглу. Зпереду стоять зірки на 44 і 42 зуба. Для грунту ззаду вирішив використовувати 19-21 (співвідношення 2.3 і 2) для грунту. Для асфальту катаю на співвідношеннях 2,75 (зірна на 16).

Щодо задніх зірок, пробував використовувати зірки старих касет, але з сингловими ланюгами Connex вони виявились конструктивно не сумісні, клинять. На SRAM синглспідному ланцюгу - нормально, з мультиспідними на 7/8 передач без проблем. Ще ланцюг потрібно натягувато достатньо сильно, бо профіль цих зірок низький.

З Connex э ще інша проблема, він вузький і не всі синглспідні зірки влазять. Surly підходять ідеально, але вони зараз "золоті". Вася-Ігор подарував мені зірку на 19 зубів виробництва СРСР - безсметрна, ще одна була на 18 - DRM, але в ланцюг не влазили. Андр сказав, що Віталій Кузнєц володіє таємницею лікування таких зірок. Я так до нього і не зібрався, якось вирішив сам зтоньшити зірки на точильному верстаті, що недавно придбав. Результат на фото.

Зліва видно край зірки на 18 часів СРСР.



Зліва DRM 18 зубів. Справа зірна Surly на 20 зубів.


Зірку на 19 я вже встиг обкатати, трохи шумить, видно десь трохи не доточив, думаю притреться, принаймні до кінця поїздки шуміла вже менше.

Так як експеримент с проточкою виявився вдалим, я вирішив, що далі буду купувати зірки для планетарок Shimano, вони по 2-3 євро, і проточувати.

Ще є така думка, що на подальший розтяг ланцюга звертати уваги особливо немає потреби. Змінювати його раз на 2-3 роки та і все, щоб не розсипався у самий непередбачуваний момент далеко від дому. Новий ланцюг проскакувати на задній зірці не буде, бо і натяг ланцюга присутній і профіль зубів високий.
Прикрепления: 1534479.jpg(107.3 Kb) · 7246665.jpg(122.4 Kb) · 6458754.jpg(132.4 Kb) · 3410970.jpg(101.4 Kb)


Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Воскресенье, 24.08.14, 00:37
 
andrДата: Суббота, 23.08.14, 22:55 | Сообщение # 12
Группа: Проверенные
Сообщений: 392
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата корчмар_з_Окінави ()
Окрім того, я використовую синглспідно-треково-планетарні ланцюги Connex, котрі мають товщі піни і товщі пластини. Ціна 8-10 євро.

Є підозра, що сингловий Connex - кізяк, так само як майже всі синглові ланцюги. Кожен з моїх знайомих, що має Connex, на моїй пам'яті завжди в ньому розчаровувався, бо розтягується швидко. Про старі 8-9-шв. цепи на синглі ти давно знаєш, тому якщо не пробував - спробуй. Набагато краща річ.

Цитата корчмар_з_Окінави ()
Не так давно почав використовувати парафін як мастило для ланцюга, все задовольняє: дешево, сердито. Для походів не підійде, мабуть, бо вистачає кілометрів до 200-300.

Чарівні слова - парафін з бджолиним воском.
http://tourist.kharkov.ua/phpbb....1317760

Цитата корчмар_з_Окінави ()
Так як експеримент с проточкою виявився вдалим, я вирішив, що далі буду купувати зірки для планетарок Shimano, вони по 2-3 євро, і проточувати.

В цієї фірми вони вже з заводу досить вузькі, щоб наліз навіть 9-швидкісний цеп. Принаймні, з моїми шиманозірками (19-зубою й 20-зубою) все саме так.
Не обов'язково брати виключно Shimano. Багацько які з китайських зірок істотно твердіші: вони не менш тверді, ніж совєцькі. Правда, повно й фігні (серед совєцьких, до речі, теж). Тому перед купівлею, як є можливість, спіши подряпати зірку чимось гострим, щоб побачити, чи тверда. Хоч камінцем.
Ірреально тверді задні зірки - на німецьких планетарних сітібайках. Береш таке біцикльо, крадеш, тоді міняєш йому, скажімо, 18-зубу зірку на якусь занюхану 20-зубу, повертаєш власнику зі словами щирої подяки й клянешся, що відтепер йото мотлох має дивовижні апхільні здібності. Всі задоволені.
Так само дуже тверді зірки Sturmey-Archer. Інколи ними торгує харківська "Велопланета":
http://veloplaneta.com.ua/catalog....eshetki
Вони товсті, як і німецькі, та ліки од того вже відомі.


Сообщение отредактировал andr - Суббота, 23.08.14, 22:55
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Воскресенье, 24.08.14, 00:28 | Сообщение # 13
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2902
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата andr ()
Є підозра, що сингловий Connex
Та, хто-зна, принаймні SRAM PC 1 на піску з Сєржом я уграв за одну покатуху)))) Остання надія на товстий Connex, ціна ідентична SRAM PC 870. Якщо виявиться какашкою -  перейду остаточно на PC 870. Зараз вже обкатую її з асфальтним вілсетом. Маю надію підтвертдити твоє твердження, що з більшими діаметрами зірок ланцюги будуть ходити у двічі-тричі довше. Це було б щастя для всіх smile

Цитата andr ()
Чарівні слова - парафін з бджолиним воском.
Бачу - не встигаю за тенденціями. Що ж, прийдеться йти на базар biggrin

Цитата andr ()
Не обов'язково брати виключно Shimano

То я умовно, просто їх до фіга на БК всіх можливих кількостей зубів. Можна і китай - не принципово. Але за що люблю Shimano  - у них навіть на нижчих рівнях компонентів відвертого фуфла не помічав. От тільки їхні замки на ланцюгах мене дратують, тому надаю перевагу мультиспідним SRAM :)
Цитата andr ()
Так само дуже тверді зірки Sturmey-Archer. Інколи ними торгує харківська "Велопланета":http://veloplaneta.com.ua/catalog....eshetki
Вони товсті, як і німецькі, та ліки од того вже відомі.

Мерсі, буду знати.


Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Воскресенье, 24.08.14, 00:31
 
sergf1Дата: Воскресенье, 24.08.14, 00:57 | Сообщение # 14
Группа: Проверенные
Сообщений: 1486
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата andr ()
Є підозра, що сингловий Connex - кізяк, так само як майже всі синглові ланцюги.
Ага,Connex УГ. Тянется так же как и дешевый сингловый СРАМ. Так что буду убивать на сингле все старые мультиспидные цепи. Кстати, задней звезде Сурли (16зубов) у меня за две зимы вообще ничего не сделалось. А вот передней алюминиевой звезде СРАМ полный кирдык. Нужно и вперед стальные ставить. Или очень качественные алюминиевые.


Ride more, work less.
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Воскресенье, 24.08.14, 01:17 | Сообщение # 15
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2902
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата sergf1 ()
А вот передней алюминиевой звезде СРАМ полный кирдык.
Я для передніх зірок зупинився на сталевих Deore/Alivio на 44-42 зуби. Дешево і сердито.


Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Воскресенье, 24.08.14, 01:18
 
Форум » Техзона » Наши байки » Наши байки /custom/ » Непривітна карате мавпа (Велокомпіляції і роздуми)
  • Страница 1 из 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Поиск:


Copyright MyCorp © 2018 Хостинг от uCoz