Непривітна карате мавпа - Страница 3 - Форум
БЫСТРЕЕ ВЕТРА ПОЛТАВСКАЯ ВЕЛОЖИЗНЬ Вторник, 21.08.18, 18:20
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Все, кто только зарегистрировался и хочет общаться на форуме, перейдите, пожалуйста, по этой ссылке! -------------

Полтавский канал для взаимопомощи и общения на дорогах • Для рации: LPD 69 канал (434.775 МГц) • Для смартфона: Zello-канал «Полтава велосипедная»
[ Новые сообщения форума · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 3 из 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Модератор форума: XSergeyX  
Форум » Техзона » Наши байки » Наши байки /custom/ » Непривітна карате мавпа (Велокомпіляції і роздуми)
Непривітна карате мавпа
корчмар_з_ОкінавиДата: Воскресенье, 25.10.15, 22:06 | Сообщение # 31
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2897
Замечания: 0%
Статус: Offline
sergf1, поки мало снігу і мало льоду - воно мабуть і не треба. Але кожної зими настає момент, коли по дорогах їздити стає небезпечно, бо чистять, сам знаєш як (з двох двополосні літні дороги пертворюються в однополосні зимні), край дороги - лід (і постійно жмешся між ним і машинами, аби не заїхати на нього), або і вся дорога лід під тонким шаром утрамбованого снігу. А ближче до кінця зими - взагалі ховайся, як тане-замерзає-випадає-тане-замерзає і т.п..

І головне, шипи, я так думаю, дадуть можливість кататись на контактах. В снігах на топталках мені не сподобалось, крутиться нерівномірно, а навернутись під колеса комусь не хочеться.

Ну і треба ж колись через це пройти. Лісапедист я, чи насрано ні? biggrin


Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Воскресенье, 25.10.15, 22:53
 
XSergeyXДата: Воскресенье, 25.10.15, 23:12 | Сообщение # 32
Группа: Модераторы
Сообщений: 4837
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата корчмар_з_Окінави ()
І головне, шипи,
 А самое главное то, что нагонишь мускулатуру.... так как вес твоих покрых на пару кг станет тяжелее и + накат на таких саморезиках будет гораздо тяжелее (ощущение подобное тому как пересесть с резины шоссе 1 на мтб 2,5)



 
sergf1Дата: Воскресенье, 25.10.15, 23:34 | Сообщение # 33
Группа: Проверенные
Сообщений: 1486
Замечания: 0%
Статус: Offline
XSergeyX, Серега, в том то и штука, что наката на таких с шурупами нет вообще. Крутишь - едет, перестаешь крутить - встал. У фабричных шипы немного короче (и другой формы), так не тормозят. В этом весьма заметная разница. Но в целом мне хватило одного компетентного отзыва что бы даже не пытаться такое повторить.Но может Жене понравиться smile

Ride more, work less.

Сообщение отредактировал sergf1 - Воскресенье, 25.10.15, 23:34
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Понедельник, 26.10.15, 11:06 | Сообщение # 34
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2897
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата XSergeyX ()
А самое главное то, что нагонишь мускулатуру.... так как вес твоих покрых на пару кг станет тяжелее и + накат на таких саморезиках будет гораздо тяжелее (ощущение подобное тому как пересесть с резины шоссе 1 на мтб 2,5)
Вага 500 саморізів близько 0,5 кг (< 250 гр. на покришку) + в середину по камері в якості прокладки. Ну грам на 700 - 800 максимум будуть важчі (дві).

Середину я не шипую, лише два крайніх ряди, тому не думаю що щось кардинально зміниться. Інша справа що і шипується Conti MountainKing II, а вони самі по собі не накатисті, зате самоочищуються добре. Чудес не буде.

Крім того маю відмінний точильний апарат, нажаль не Томпсон tongue ,  яким планую трохи збити висоту шипів, зараз вони десь 2,3 - 2,5 мм. Це робиться дуже швидко.

Це ж фанова штука, вижимати 30+ зних нікто не буде, зимові кілометражі в мене відносно не великі і не швидкі. На морозі, самі знаєте, мокріти не варто. Їзджу як бедуїни ходять за верблюдами: рівномірно, не швидко, не повільно, без рюкзаків.

Зазвичай шипують же різне гівно непотріб, не забувайте. Здавалось би, на піску всі покрихи мають їздити чи не однаково, а ні. Mountain King, порівняно з X-King їхали по піску помітно гірше. Для снігу аналогічна ситуація.

Крім того що називати снігом? На полях де, 10+ см снігу і танув-замерзав, накату і так не буде ні на чому biggrin А по чищеному асфальту у місті 2,4" дюймова покриха не має сенсу взагалі.


Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Понедельник, 26.10.15, 11:36
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Понедельник, 26.10.15, 11:07 | Сообщение # 35
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2897
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата sergf1 ()
Но в целом мне хватило одного компетентного отзыва что бы даже не пытаться такое повторить.
Имя, сестра, имя...?? ))
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Четверг, 05.11.15, 23:22 | Сообщение # 36
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2897
Замечания: 0%
Статус: Offline
Неспішно зашипована перша покриха. Не сказав би що це надто важко, якщо не вкручувати за раз. Крутив звичайною хрестовою викруткою дивлячись всяку фігню онлайн, як і обіцяв :)

Використано приблизно 250 саморізів, середину не шипую, лише чотири бокові лінії. Вага покрихи зросла десь на 240 грамів, це менше ніж очікував. Ще в кожну покришку додасться по одній різаній дешевій камері у якості прокладки міш шапками саморізів і камерою. Не відкидаю варіанту безкамерки, але постараюсь обійтись камерами, щоб не морочитись. Зате безкамерний вілсет значно ширший, тому ширина гуми зросте....але не хочу поки що.

На вже вкручених саморізах планую збити висоту на точильному верстаті на 1 мм, десь на висоту верхнього клину, на двох середніх лініях мабуть треба буде більше.

Нафіга це мені: хочу зимою катати на контактах, в снігу накат ніякий, тому ККД буде значно вищим, і рівномірність педалювання при можливих пробуксовках важлива. Проте, на не шипованій на топталках в рази менша вірогідність гепнутись. Заводська гума шипована дорога - раз, а головне, що широких шипованих покришок в принципі немає (у мене 2.4", аби за нормальні гроші знайшов 2.5" - влізла б у цю раму). Тому шипуюсь.  Вже замовив осінньо-зимові гірські ботинки з кріпленням для шипів. Хз як воно, але пишуть, що для піших походів цілком годяться. Подивимось.

Стратегію використання планую наступну: як почне підмерзати, що дорога буде вже слизька, але без снігу і великих площин льоду - вдягаю ошиповану гуму з тиском у камерах достатньо високим, щоб їздити на середній лінії без шипів і ошиповані ряди не торкались поверхні дороги, щоб не викликало зайвого опору коченню.

Після того як випаде сніг і дорога буде явно вкрита льодом чи снігом і ймовірність гепнутись на контактах стане вірогідною, тиск в шинах спуститься, щоб середні два ряди мали постійне зчеплення.

Андр казав, що саморізи мають бути доволі зносостійкі щоб вистачило на кілька зим без проблем. Тим більше що якщо і кататиму то на вихідних і з температорою вищою -13 градусів (таким історично склався мій велосипедній мінімум smile ) , якщо не вирішу проблему обігріву рук.

Хід експерименту продовжу описувати вже після після перших польових випробувань.

Прикрепления: 0650149.jpg(81.4 Kb) · 3725361.jpg(100.7 Kb) · 0632299.jpg(100.7 Kb) · 1704471.jpg(76.7 Kb)


Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Пятница, 06.11.15, 10:16
 
XSergeyXДата: Пятница, 06.11.15, 08:03 | Сообщение # 37
Группа: Модераторы
Сообщений: 4837
Замечания: 0%
Статус: Offline
а зачем саморезы стачивать? Они сами с нашими зимами через пару сотен км по асфальту сточатся.
Интересно было бы вкрутить черные саморезы, они вроде бы закалены, думаю хватило бы на дольше.



 
корчмар_з_ОкінавиДата: Пятница, 06.11.15, 10:27 | Сообщение # 38
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2897
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата XSergeyX ()
а зачем саморезы стачивать?

Може ти і правий.. ще остаточно не вирішив. Я хочу щоб повністю накачаному стані саморізи не торкались асфальту. По-друге, довгі саморізи при навантаженні створять більші зусилля на залом, чи це взагалі критично - я ще не знаю. Може залишу як є. Як накачаю перше колесо - подивлюсь.

XSergeyX Интересно было бы вкрутить черные саморезы, они вроде бы закалены, думаю хватило бы на дольше.

Такі попались першими на око. Як ці зітруться, можна попробувати інші якісь, аби була можливість поміряти твердість матеріалу - можна було б вибрати. А так - не вгадаєш.


Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Пятница, 06.11.15, 10:32
 
ВованСДата: Пятница, 06.11.15, 23:27 | Сообщение # 39
Группа: Проверенные
Сообщений: 200
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата корчмар_з_Окінави ()
Вже замовив осінньо-зимові гірські ботинки з кріпленням для шипів.
Якщо не секрет що за модель та де замовляв? В самого є думка придивитись зимові ботинки  з кріпленням для шипів. На очі траплялись декілька моделей, але ціна на них дещо зависока. На зовнішній вигляд сподобались ось такі: http://www.bike-discount.de/en....try=188 , але ціна € 142,02  sad sad sad


Сообщение отредактировал ВованС - Пятница, 06.11.15, 23:32
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Суббота, 07.11.15, 11:01 | Сообщение # 40
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2897
Замечания: 0%
Статус: Offline
Я вибрав відносно стареньку модель Shimano MT91, вона дешевшає зараз. Розглядав як варіант Northwave Gran Canyon але суто звовні вони мені не дуже, не тягнуть вони на 100$, але можливо це ціна за якість. Треба читати шо люди пишуть.

Для міста пофіг, можна ходити в будь-чому, а для більш складних умов, щоб не викидати грошей на вітер, то взуття починається від 100$.

Ходив цього літа в Карпати, йти було ні в чому, думаю, куплю хайкінгові кросівки, щоб не так щоб дорого і можна було восени ходити у сиру погоду. Купив Karrimore за 30 євро чи менше, не пам"ятаю, зручні, питань немає, але за похід підтерлись шви, у парі місць, треба нести перешивати і зірвав на підошві шип протектору разом зі шматком підошви, як раз під великим пальцем. Шип вже вдома приклеїв назад, добре що помітив вчасно і не загубив у горах smile
Ну тепер їх лише в місті і носить, в гори брати вже не варто, щоб взагалі без взуття не залишитись.

Можливо що  MT91 можуть підійти для легкого хайкінгу, інакше в них можна буде катати 20 разів за зиму років 50)) Правда там GoreTex - для літа жаркуваті можуть виявитись, якщо зовсім глухі щодо вентиляції. Коротше подивлюсь.


Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Суббота, 07.11.15, 19:42
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Понедельник, 16.11.15, 11:26 | Сообщение # 41
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2897
Замечания: 0%
Статус: Offline
Вперше мене розчарували Shimano. Alivio завжди була пристойною серією, яка вбирала в себе більш ранні розробки вищих серій. Вже кілька років вона дев"ятишвидкісна і по суті являєтсья тим же Deore з тою же ціною.

Більш ранні Alivio мали не такий модний вигляд, зате конструкція була міцнішою, рамка ноги жорсткішою. У мене були перекидки цієї серії років шість тому - був нормальний восьмишвидкісний надійний варіант, який на страшно "брати" в походи. Хотів купити шось простеньке, але достатньо надійне. Купив... :)

Фото не мої. Позначений пиптик не повинен давати прокручуватись перекидці, упираючись у відповіне міце на рамі. Сам він зформований при литті корпусу і в діаметрі має 2-3 мм. Але перехід від цього пиптику до корпусу - це тонка міліметрова, чи може ще тонша стіночка, хоча конструктивно вона могла там бути хоч і 3-4 мм.

Коротше цей пиптик вже приїхав трохи виламаний і вигнутий назовні, стінка тріснута. На перекидці ніяких подряпин - не здається, що раніше юзана, і аби він вигнувся в результаті не вірної установки - був би вігнутий в середину. Можливо брак при виробництві.

Але конструктивно - хєрня повна, причому причини так робити не бачу жодних. Коротше виламав я його плоскогубцями, натфілєм зтер залишки стінки. Прийшлось зі сталевого прута з нержавійки зігнути скобу. Фото будуть пізніше.

Що можна сказати? Серія явно здешевіла при вирибництві, зекономили на всьому на чому можна. Молодші версії Deore на вигляд такі самі, правда не всі.  Серія SLX - залишається золотою серединою, якщо купувати задню перекидку, то цієї серії.

Доречі, передня перекидка Alivio ніяких нарікань не викликала, такаж гарная як і старі серії, зовні все виглядає дуже перкрасно. Передня Alivio стоїть вже який рік на Алькиному байку - польот нормальний.

Прикрепления: 9215822.jpg(125.5 Kb) · 6258156.jpg(116.8 Kb) · 5574209.jpg(72.9 Kb)


Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Понедельник, 16.11.15, 11:43
 
andrДата: Понедельник, 16.11.15, 23:35 | Сообщение # 42
Группа: Проверенные
Сообщений: 392
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата корчмар_з_Окінави ()
Серія явно здешевіла при вирибництві, зекономили на всьому на чому можна.

Як на мене, вони хотіли не так зекономити, як розподібнити.

Яка економія з того недокладеного у форму одного грама алюмінію? 10 мільйонів перемикачів дадуть 10 зайвих тонн алюмінію. Хіба це масштаб для "Шимано"? А от натякнути клієнтам, що вищі групи зламати трохи важче, - це "Шимано" вдалося.
До речі, у Японії є місто Шиманосеки: https://en.wikipedia.org/wiki/Shimanoseki_Station
 
mulovikДата: Понедельник, 16.11.15, 23:45 | Сообщение # 43
Группа: Проверенные
Сообщений: 551
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата andr ()
А от натякнути клієнтам, що вищі групи зламати трохи важче
SRAM к примеру=)
 
AlexAlexДата: Понедельник, 16.11.15, 23:57 | Сообщение # 44
Группа: Проверенные
Сообщений: 834
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата andr ()
Яка економія з того недокладеного у форму одного грама алюмінію? 10 мільйонів перемикачів дадуть 10 зайвих тонн алюмінію.  
Имхо не из экономии. Данный элемент только усложняет конструкцию формы и уменьшает ее стойкость между ремонтами. Да и сомнительно что оно льется, литье не прочное. Плохо видно по фото. Может давится или прессуется. Небольшое отступление от темы))
 
andrДата: Вторник, 17.11.15, 01:34 | Сообщение # 45
Группа: Проверенные
Сообщений: 392
Замечания: 0%
Статус: Offline
Так я ж це й кажу. 10 тонн алюмінію для "Шимано" - це менше, ніж одна крихта комбікорму для свиноферми.
 
Форум » Техзона » Наши байки » Наши байки /custom/ » Непривітна карате мавпа (Велокомпіляції і роздуми)
  • Страница 3 из 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • »
Поиск:


Copyright MyCorp © 2018 Хостинг от uCoz