Зробимо ПОЛТАВУ велосипедною - Страница 5 - Форум
БЫСТРЕЕ ВЕТРА ПОЛТАВСКАЯ ВЕЛОЖИЗНЬ Понедельник, 19.11.18, 08:58
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Все, кто только зарегистрировался и хочет общаться на форуме, перейдите, пожалуйста, по этой ссылке! -------------

Полтавский канал для взаимопомощи и общения на дорогах • Для рации: LPD 69 канал (434.775 МГц) • Для смартфона: Zello-канал «Полтава велосипедная»
[ Новые сообщения форума · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Форум » Социальные велопроекты » Социальные проекты » Зробимо ПОЛТАВУ велосипедною (розробка велоконцепції міста)
Зробимо ПОЛТАВУ велосипедною
Alen_RidДата: Пятница, 27.03.15, 01:13 | Сообщение # 61
Группа: Проверенные
Сообщений: 895
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата irasadovnikova ()
а якось самому шось помогти - тут і розбіглися всі
А чому відразу розбіглися, якщо серйозно вирішили цим зайнятися, і гроші справді підуть на гарну справу, а не по карманам як зараз модно робити, тоді готовий підтримати. А якщо це чергове відмиття коштів, то я в цьому не бажаю приймати участь, щоб потім нетикали пальцями.

Цитата irasadovnikova ()
плануємо Велошколу для велосипедистів-новачків з ПДР для велосипедистів та догляду за велосипедом. хочете спробувати (маю на увазі у ролі тренера)?

Щодо посади тренера, то я не проти. От тільки ця посада потрібна не тільки в містах, а й в селах, де порушників не менше, аніж в місті.

Знаєте я вже десь пару років тому назад мав розмову з директором школи, щодо введення предмету по вивченню правил їзди на велосипеді, і заодно набули практику не тільки в теорії, а й на практиці, але нажаль нікому це і на фіг не потрібно. wink


 
irasadovnikovaДата: Пятница, 27.03.15, 19:15 | Сообщение # 62
Группа: Проверенные
Сообщений: 131
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата Alen_Rid ()
Щодо посади тренера, то я не проти. От тільки ця посада потрібна не тільки в містах, а й в селах, де порушників не менше, аніж в місті.

ну, "посада" це гучно сказано, але одне-два заняття на одну людину, якщо є можливість, провести було би добре. теми занять: 1. ПДР для велосипедистів і навички їзди по місту і 2. догляд за велосипедом. 
поки шо хочемо спробувати в Полтаві, якшо процес піде і напрацюємо базу тренерів, то можемо і в села виїжджати. в селах дійсно часто їздять проти руху, без катафот, ліхтариків, а по трасам вночі це смерті подобно.
 
Alen_RidДата: Пятница, 27.03.15, 21:17 | Сообщение # 63
Группа: Проверенные
Сообщений: 895
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата irasadovnikova ()
поки шо хочемо спробувати в Полтаві, якшо процес піде і напрацюємо базу тренерів, то можемо і в села виїжджати. в селах дійсно часто їздять проти руху, без катафот, ліхтариків, а по трасам вночі це смерті подобно.
Тоді для початку провести тренінг для майбутніх викладачів з велоїзди, а вже потім вони будуть проводити навчання перед слухачами. smile


 
kl_andreyДата: Среда, 01.04.15, 21:01 | Сообщение # 64
Группа: Проверенные
Сообщений: 179
Замечания: 0%
Статус: Offline
много народу нарегистрировалось?
 
irasadovnikovaДата: Среда, 01.04.15, 21:35 | Сообщение # 65
Группа: Проверенные
Сообщений: 131
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата kl_andrey ()
много народу нарегистрировалось?
станом на сьогодні зареєструвались через електронну форму:
велотренерів - 5 осіб (ще кілька осіб дали згоду в офлайні)
учасників воркшопу 24-25 квітня - 5 осіб
волонтерів для підрахунку велосипедистів - 20 осіб
 
Alen_RidДата: Среда, 01.04.15, 23:17 | Сообщение # 66
Группа: Проверенные
Сообщений: 895
Замечания: 0%
Статус: Offline
Я навіть і не знаю до якої групи зареєструватися cool Хочеться в усьому прийняти участь, але незнаю де краще пригожуся. smile І ще таке, як я вже раніше говорив, що я не місцевий, тому я незавжди зможу, або виникнуть такі ситуації при яких взагалі не зможу sad приїхати на будь-які зустрічі. cool

 
irasadovnikovaДата: Среда, 01.04.15, 23:27 | Сообщение # 67
Группа: Проверенные
Сообщений: 131
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата Alen_Rid ()
Я навіть і не знаю до якої групи зареєструватися Хочеться в усьому прийняти участь, але незнаю де краще пригожуся. І ще таке, як я вже раніше говорив, що я не місцевий, тому я незавжди зможу, або виникнуть такі ситуації при яких взагалі не зможу приїхати на будь-які зустрічі.

я розумію, що у людей є своє життя і плани можуть змінитись навіть в останній момент. реєструйтесь в усіх заходах. перед ними буду обдзвонювати учасників все одно
 
LavrikДата: Четверг, 02.04.15, 12:08 | Сообщение # 68
Группа: Проверенные
Сообщений: 148
Замечания: 0%
Статус: Offline
Объясните популярно, на пальцах, смысл этой затеи (подсчет велосипедистов).
Хорошо, собрались, посчитали:
велосипедистов ехало 219 человек, из них мужчин 139, женщин 80.
В касках 43%
На белых велосипедах 19%, черных 52%, красных 11%, прочих 18%.
По возрасту до 20 лет - 23%, 20-30 - 32%, 30-40 - 27%, 40-50 - 12%, старше 50% - 6%.
С детскими креслами 4%, с багажниками 62%, с насосами на раме 51%, в перчатках 88%.
И ШО дальше?
Каким образом эта информация, кроме удовлетворения любопытства, отразится на жителях города Полтава?
Только без басен об исходных данных для расчета пропускной способности велодорожек.
Все равно их никогда (в обозримом будущем) не будет!
 
irasadovnikovaДата: Четверг, 02.04.15, 12:41 | Сообщение # 69
Группа: Проверенные
Сообщений: 131
Замечания: 0%
Статус: Offline
я бачу кілька корисних аспектів в цьому дослідженні
1. якщо рахувати регулярно, то можна побачити певну динаміку (а це додатковий аргумент до створення велоінф-ри). є попит - рано чи пізно, буде пропозиція (хоча для вас це байки, звичайно, але з вашими стереотипами я боротись не збираюсь - ваше право думати шо завгодно).
з ДБН В2.3.-5-2001:
Цитата
2.25 Велосипедні доріжки, які розміщуються на магістральних вулицях регульованого руху,вулицях місцевого значення, селищних і сільських вулицях (дорогах) та такі, що забезпечують
під'їзд до торговельних центрів, промислових підприємств, стадіонів, парків, виставок, ринків, гаражів і автостоянок улаштовуються за інтенсивності руху більше 50 велосипедистів за годину "пік", як правило, для однобічного руху з смугами зелених насаджень (смуги безпеки) завширшки не менше 0,8 м; в обмежених умовах замість смуг безпеки допускається встановлення огородження перильного типу.

2. дослідження наявної ситуації в місті є дуже корисним для розробки карти майбутньої веломережі (де їздять велосипедисти (тротуар, обочина), обирають частіше вулиці з насиченим потоком транспорту чи навпаки, більше спокійніші вулиці? з якого району Полтави найбільший потік велосипедистів (які маршрути будуть першої категорії, тобто магістральні і будуватимуться в першу чергу. в майбутньому, звичайно)
3. дівчата, хлопці і шоломи, дитячі крісла, перчатки - да, просто з цікавості. я особисто взагалі люблю статистику smile але це дослідження придумала не я, нам запропонували провести його експерти з АВК, які надали нам необхідні інструкції та консультують з цих питань. ось результати підрахунку з Києва: http://avk.org.ua/2014....i-kyjiv
4. знайомство з волонтерами, тобто людьми, які погодились витратити свій час і зробити вклад в розвиток велоруху. для жителів Полтави (а ми тут якби теж жителі Полтави, чи кого ви під "жителями Полтави" мали на увазі?) це формування певної спільноти, яка здатна робити певні кроки разом. хоча відчуваю шо для вас це теж байки і загалом неважливо.


Сообщение отредактировал irasadovnikova - Четверг, 02.04.15, 12:48
 
LavrikДата: Четверг, 02.04.15, 13:49 | Сообщение # 70
Группа: Проверенные
Сообщений: 148
Замечания: 0%
Статус: Offline
Благодарю за исчерпывающий ответ!
Интересно будет узнать статистику по Полтаве.
 
irasadovnikovaДата: Четверг, 02.04.15, 13:55 | Сообщение # 71
Группа: Проверенные
Сообщений: 131
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата Lavrik ()
Интересно будет узнать статистику по Полтаве.
деякі дані нам надав Володимир Семко. у нього було кілька дипломних студентських робіт, в яких студенти так само рахували велосипедистів (а дехто і автотранспорт) на певних перехрестях. ось карта, яку ми ще обговорюємо: https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zTV5Fj_X4LN4.kjijnBTrCKNE
 
SyomДата: Четверг, 02.04.15, 17:10 | Сообщение # 72
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 4193
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата irasadovnikova ()
деякі дані нам надав Володимир Семко.


на этом форуме можно просто Syom smile

irasadovnikova, я понимаю что анкета предложена девчатами из АВК, но я бы еще и фиксировал бы направление откуда и куда движутся велосипедисты. Это легко делается. См. схему.



Нужно отмечать велосипедистов два раза. Первый раз на той стороне перекрестка откуда он едет и второй раз - куда.

Если посмотреть на мою схему из нее видно. Что перекресток проехали 3 велосипедиста. Преобладающее направление движения - с левой улицы на нижнюю (или наоборот). На верхнюю улицу никто не ездит.
PS И я бы все таки эту тему перенес в раздел "Велооинфраструктура". Тема то о НЕЙ родимой smile
Прикрепления: 5098254.jpg(19.1 Kb)



Велосипедом до Європи


Сообщение отредактировал Syom - Четверг, 02.04.15, 17:12
 
Alen_RidДата: Четверг, 02.04.15, 20:51 | Сообщение # 73
Группа: Проверенные
Сообщений: 895
Замечания: 0%
Статус: Offline
irasadovnikova при підрахунку велосипедистів це потрібно цілий день стояти в одній точці і рахувати, чи будуть мінятися через певний проміжок часу?

 
cruzДата: Четверг, 02.04.15, 21:22 | Сообщение # 74
Группа: Проверенные
Сообщений: 1215
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата Alen_Rid ()
irasadovnikova при підрахунку велосипедистів це потрібно цілий день стояти в одній точці і рахувати, чи будуть мінятися через певний проміжок часу?

Цитата ВелоПолтава ()
Дати проведення першого підрахунку:18 квітня (субота, з 12:00 до 14:00)
22 квітня (середа, з 17:00 до 19:00)

тобто підрахунок ведеться у час "пік", не весь день, відповідно до РЕКОМЕНДАЦІЙ


мандруй.інфо
 
Alen_RidДата: Четверг, 02.04.15, 21:31 | Сообщение # 75
Группа: Проверенные
Сообщений: 895
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата cruz ()
Цитата ВелоПолтава
Дати проведення першого підрахунку:18 квітня (субота, з 12:00 до 14:00)22 квітня (середа, з 17:00 до 19:00)

мені чомусь здається, що при такому режимі, підрахунок буде не повний, тобто більшість велосипедистів недорахуєте. smile


 
Форум » Социальные велопроекты » Социальные проекты » Зробимо ПОЛТАВУ велосипедною (розробка велоконцепції міста)
Поиск:


Copyright MyCorp © 2018 Хостинг от uCoz