Типа такого стоит барак возле кондитерки на Спасской. Но там все кучей велы. И сторож есть. А тут слишком много материалозатрат. У нас кусок согнутой трубы раз в год влепят - то уже событие с камерами и папарцци типа идем вперед навстречу велосипедистам. А тут целая будка с навесом. Разве что организации будут под своих работников такое делать и выбивать разрешение на установку.
Вел размещается вертикально (подвешивается, к примеру, за переднее колесо). Дверь закрывается личным навесным замком. Главное, чтобы такие парковки в сарай не превратились для хлама уборщиков или бомжей. А так идея классная - вел в большей безопасности, чем просто на троссе.
Сообщение отредактировал ViX - Вторник, 16.10.12, 19:29
cruz, дуже цікаво та пізнавально. Особливо штрафи та чіткість планування велоруху. У наших умовах, при нинішній централізації влади про таке можна тільки мріяти. Поки ми не матимемо сильні муніципалітети, поки Київ забиратиме гроші з обл. центрів, а ті з містечок, а містечка з сел - порядку не буде. Потрібно давно зробити те що зробили у західній Європі - дати містам, селам право на самоврядування, щоб люди відчували себе господарями. А так....ми можемо битися скільки завгодно головою та просити велодоріжки, а нам поставлять десь у степу велопарковку чи прокладуть велодріжку яка і Доступно только для пользователей нікому не потрібна тут. Чому - бо влада відірвана від реальності свого міста. Що казати, якщо єдину пішохідну частину вулиці Жовтневої вже "загидили" автомобілями та кіосками з шаурмою - як Барабашово вже. ЖАХ! І мер нічого не чує. А чому ж не перетворити та не розширити пішохідно-велосипедну дону аж до Соборного майдану, не встановити велопарковки біля найпопулярніших магазинів, театру Гоголя, скосити бордюри як показано у Мюнстері. Як на мене у нас в місті і так забагато авто, стає страшенно некомфортно, громадський транспорт нікуди не годиться, маршрутки вічно забиті та накурені(я б взагалі їх заборонив) те саме й з автобусами. Поки при владі такі люди, яким легше купити новий джип за відкати ніж постелити рівну дорогу - не бачити нам такої велоінфраструктури. Не задумувалися, чому Борис Джонсон(це мер Лондона) катає на роботу з роботи на вело? Чому міністри Швеції, Данії, Нідерландів чи Німеччини...пересуваються на вело? Чи вони просто бідніші та тупіші? Понтів та "лайна" менше в людях явно.
PS:перепрошую за кількість тексту....наболіло. :'(
Aš dviračy maniakas
Сообщение отредактировал Olex - Пятница, 16.11.12, 09:15
Это ссылка на ДБН Б.2.2-5:2011 "БЛАГОУСТРІЙ ТЕРИТОРІЙ", действует с 1 сентября 2012 года. В нем почти в каждом разделе есть, то что необходимы велопарковки. Велосипедом до Європи
. Поки ми не матимемо сильні муніципалітети, поки Київ забиратиме гроші з обл. центрів, а ті з містечок, а містечка з сел - порядку не буде
Как то я подостыл к этой теме. Все хорошо, но как быть с тем, что большая часть сел да и целые регионы Украины дотационно зависимы? А в остальном все правильно, под лежачий камень вода не течет.
с тем, что большая часть сел да и целые регионы Украины дотационно зависимы?
это и есть следствие того, что
Quote (SAM)
Київ забираЄ гроші з обл. центрів, а ті з містечок, а містечка з сел
Держат на прикорне..
Там, "вверху", наверное виднее сколько нужно денег на "Охрану труда" в Донецких шахтах, на сколько % финансировать детские секции в Полтаве и т.д. "Сорри" за офтоп
Сообщение отредактировал AlexAlex - Пятница, 16.11.12, 11:52