Велодорожки Полтавы - Страница 45 - Форум
БЫСТРЕЕ ВЕТРА ПОЛТАВСКАЯ ВЕЛОЖИЗНЬ Воскресенье, 27.05.18, 08:16
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Все, кто только зарегистрировался и хочет общаться на форуме, перейдите, пожалуйста, по этой ссылке! -------------

Полтавский канал для взаимопомощи и общения на дорогах • Для рации: LPD 69 канал (434.775 МГц) • Для смартфона: Zello-канал «Полтава велосипедная»
[ Новые сообщения форума · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Модератор форума: Syom  
Форум » Социальные велопроекты » Велоинфраструктура » Велодорожки Полтавы
Велодорожки Полтавы
Alen_RidДата: Вторник, 18.11.14, 12:50 | Сообщение # 661
Группа: Проверенные
Сообщений: 895
Замечания: 0%
Статус: Offline
навіщо на тротуарах робити велодоріжки, краще вже відвести маленьку полосу з автомобільної дороги, всерівно то більшість їздять по дорозі, а не по тротуарам. Я лише в одному випадку їхав по тротуару, а так постійно поруч з автомобілями. На шосе взагалі класно їхати, там більшість водіїв поважають велосипедистів і об*їзджають стороною, навіть тоді коли я їду між дорогою і обочиною. Лише в декількох місцях немає тієї безпечної полоси, то доводиться виїзджати на проїзджу частину, проте потім коли знову появляється та полоса, то я відразу повертаю на неї і далі їду.



Сообщение отредактировал Alen_Rid - Вторник, 17.02.15, 14:01
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Вторник, 18.11.14, 12:50 | Сообщение # 662
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2887
Замечания: 0%
Статус: Offline
Syom, повністю згоден. Тим більше що, по "кільцю" багато де (Фрунзе/Бірюзова/Великотирнівська) можна безболісно відмалювати доріжки на вже існуючих автошляхах. Степового форонту-Калініна можна оминути вулицями типу Баяна, виставиши там якісь знаки типу пріоритету велосипедів перед автомобілями, тим більше, що паралельно їй йдуть ще дороги.

Тут я майже мимоволі став втягнутим в одну дивну тему. Там треба буде почитати законодавство і проконсультуватись з юристами. І якщо все так, як я думаю, то питання велоінфраструктури і багато інших питань в житті міста можна вирішувати прямішим і простішим способом, а не ходити кланятися бидлоті в держустановах, яка не бажає ні слухати ні щось робити, якщо не вигорає щось в бабках. Побачимо..


Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Вторник, 17.02.15, 14:15
 
HammerHeadДата: Вторник, 18.11.14, 12:50 | Сообщение # 663
Группа: Проверенные
Сообщений: 1749
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата Syom ()
не первоочередной, но...
...долгоиграющий.
Ты ведь знаешь чем отличается реконструкция от капремонта. Вот по ней пока капремонт плачет. И то не факт. А с дорожками - будет реконструкция. А это больше гемара и денег. И вот тут как раз
Цитата корчмар_з_Окінави ()
не бажає ні слухати ні щось робити, якщо не вигорає щось в бабках
.

Цитата корчмар_з_Окінави ()
можна безболісно відмалювати доріжки на вже існуючих автошляхах
Нельзя. То будут недодорожки. Будут коллизии на остановках и с беспорядочно_напаркованными_тазиками. Много широкой зелёнки есть. Вот там было б супер. И ездили бы мы все по ним на работу на велосипедах. Но проблема, боюсь, та-же.


 
Alen_RidДата: Вторник, 18.11.14, 12:50 | Сообщение # 664
Группа: Проверенные
Сообщений: 895
Замечания: 0%
Статус: Offline
А як вам тоді така ідея кожного тижня в раз в неділю їздити по виділеній владою дороги в своє задоволення smile
http://veloportal.info/infrastruktura/item/311-ciclov..


 
Romio_TravelerДата: Вторник, 18.11.14, 12:50 | Сообщение # 665
Группа: Проверенные
Сообщений: 586
Замечания: 0%
Статус: Offline
Андрей, а что за гранд выиграла "ВелоПолтава" по теме велодорожек? Чего на форуме никто про это не пишет?
Вова, ну так вот... С одного начинаем и к другому приходим, а пока идем к нему, то второе оказывается первым. Как быть не ясно. Но думаю тратить деньги на рисование "полосы" на разбитой дороге или тротуаре это...
 
HammerHeadДата: Вторник, 18.11.14, 12:50 | Сообщение # 666
Группа: Проверенные
Сообщений: 1749
Замечания: 0%
Статус: Offline
Romio_Traveler Узнал от Кэт.

 
корчмар_з_ОкінавиДата: Четверг, 30.07.15, 14:33 | Сообщение # 667
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2887
Замечания: 0%
Статус: Offline
Дивлюсь я як містом перед виборами активно кладеться асфальт і згадую про обіцянку міської влади враховувати велодоріжки при реконструкції доріг.
Хтось їм про це нагадував???? Просто згадав, що на форумі є у нас така тема, як "велодоріжки" smile


Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Четверг, 30.07.15, 14:36
 
HammerHeadДата: Четверг, 30.07.15, 15:24 | Сообщение # 668
Группа: Проверенные
Сообщений: 1749
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата корчмар_з_Окінави ()
враховувати велодоріжки при реконструкції доріг.
За мою память в Полтаве реконструкция была только по Калинина (Мотель - 23 сентября). И то не уверен что это была реконструкция, а не ремонт.

Цитата ДБН В.2.3-4
3.21 Реконструкція
Перебудова існуючої автомобільної дороги, пов'язана із підвищенням її техніко-економічного рівня та пропускної спроможності шляхом зміни її основних технічних параметрів.

В ДБН В.2.3-5-2001 "Вулиці та дороги населених пунктів" я определения не нашёл, но суть не меняется. Они не будут реконструировать улицы, они их только ремонтируют.


 
корчмар_з_ОкінавиДата: Четверг, 30.07.15, 15:44 | Сообщение # 669
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2887
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата HammerHead ()
За мою память в Полтаве реконструкция была только по Калинина (Мотель - 23 сентября). И то не уверен что это была реконструкция, а не ремонт.
biggrin Кіна не буде.  Ну це прогнозовано, у принципі.

Цікаво, чи ведеться в ДАІ окрема статистика ДТП за участю окремо пішоходів, велосипедистів?  Якщо ні, варто почати рахувати самим.

Я до того, що Велодень у Полтаві можливо варто наповнити протестним змістом, бо підписували якийсь там меморандум.. І що? Якщо на Бірюзова перекладення асфальту не дозволяє намалювати велодоріжку попутно, а там це можна без проблем, благо ширина дозволяє, то я тоді не розумію де тоді можна))))

Ну і третій варіант, мій улюблений,  Велопекло  і "Критична маса" smile Колись, давно ми про це вже говорили..

Прикрепления: 2991712.jpg(136.4 Kb)


Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Четверг, 30.07.15, 16:01
 
SanYAДата: Четверг, 30.07.15, 15:46 | Сообщение # 670
Группа: Администраторы
Сообщений: 9924
Статус: Offline
Мне на днях картинка попалась...



___________________________________


Никогда не спорьте с идиотами! Вы опуститесь до их уровня, где они задавят вас своим опытом...
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Четверг, 30.07.15, 15:59 | Сообщение # 671
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2887
Замечания: 0%
Статус: Offline
SanYA, велодоріжки матеріалізувати доволі просто. Проте, Полтаву ще нікому не вдалось розкачати, тому тут їх не буде.

Для "Критичної маси", наприклад, потрібні активісти, кілька десятків і регулярно, кілька разів на тиждень. Ми на Велоніч, раз на рік, не можемо знайти десятьох biggrin
Тому ініціатива знизу не пройде.

Залишається ініціатива зверху. О, прийди пророк, велосипедний мер, чекаємо на тебе. notworthy pray priest

Гадаю тему можна зносити в "Архів".


Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Четверг, 30.07.15, 16:02
 
irasadovnikovaДата: Пятница, 07.08.15, 15:00 | Сообщение # 672
Группа: Проверенные
Сообщений: 131
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата корчмар_з_Окінави ()
Цікаво, чи ведеться в ДАІ окрема статистика ДТП за участю окремо пішоходів, велосипедистів?
статистика не ведеться навіть окремо по місту (взагалі по ДПТ), лише по області. 
Віка Івасенко вигризла у даїшників статистику по ДТП за участю велосипедистів по Полтаві, але це коштувало нервів: http://www.slideshare.net/jalyna/ss-47781982

Цитата корчмар_з_Окінави ()
Дивлюсь я як містом перед виборами активно кладеться асфальт і згадую про обіцянку міської влади враховувати велодоріжки при реконструкції доріг.

немає документу, який би цю обіцянку перетворив на зобов'язання. обіцянки чиновників для упр-ня ЖКГ (які замовляють проекти для ремонту/реконструкції) не є прямим наказом, хіба шо це якісь інші обіцянки, тоді - да. 

надсилала кілька запитів, шоб дізнатися план з ремонту вулиць і доріг, і мені надіслали просто список на 8 листах з переліком вулиць по алфавіту і по районам (тобто черговість взагалі незрозуміла), а на моє повторне питання, чи є в них все таки  який-небудь план, відповіли шо такого плану немає. тобто де наступного місяця будуть ремонтувати дороги, в упр-ні ЖКГ не знають.
 
HammerHeadДата: Суббота, 15.08.15, 13:02 | Сообщение # 673
Группа: Проверенные
Сообщений: 1749
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата корчмар_з_Окінави ()
велодоріжки матеріалізувати доволі просто
Отнюдь. Ни кто не будет просто так уменьшать ширину проезжей части. Есть определённые нормы. Чтоб построить велодорожку надо провести реконструкцию улицы с проектами, тендерами и прочей геморной тягониной. Чтоб внедрить дорожку в существующую сеть улиц надо как минимум создавать целую программу. Техническое решение по сужению, к примеру, той-же м. Бирюзова должно быть принято специально созданной комиссией и на основании серьёзных аргументов. И то не факт. Всё дело в том, что уменьшение ширины проезжей части, на сколько я знаю, не предусмотрено нормативными документами. Это раз. Второе: какой смысл в велодорожке, проходящей по автобусным остановкам и припаркованным машинам? Единственный нормальный вариант - зелёнка. Там вроде везде есть место для дорожки и никто никому не мешает.


 
корчмар_з_ОкінавиДата: Суббота, 15.08.15, 13:30 | Сообщение # 674
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2887
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата HammerHead ()
Ни кто не будет просто так уменьшать ширину проезжей части. Есть определённые нормы. Чтоб построить велодорожку надо провести реконструкцию улицы с проектами, тендерами и прочей геморной тягониной.

Щойно трохи гуляли Львовом. Їхнє рішення - відрізати частину тротуару. Самі доріжки - асфальт, тротуар - плитка. Порівняно з шириною їхніх тротуарів, наші на будь-якій вулиці, - хайвей з кількома полосами в одну сторону.

Для прикладу, можна без жодних проблем зробити велодоріжку на М.Бірюзова по правому тротуару, як дивитись в сторону центру. Біля Юліса і податкової вже частина його відрізана автостоянками, але все можна вирішити, була би воля на те влади.

Так само, як Вова Syom, вважаю абсолютно пріоритетними доріжки по "кільцю", так як люди матимуть змогу безпечно діставатись місць роботи, навчання і т.п.. В цьому плані Полтава спроектована дуже вдало і ці доріжки закриють 70-80% потреб велосипедистів. Не обов"язково перемальовувати дороги. Степового Фронту перемалювати складно, а от встановити по Баяна пріоритет велосипедистів і обмеження швидкості руху - як два пальці..

Все ще вважаю, що складності в покритті велодоріжками в Полтаві немає. Все вирішується, якщо є бажання. Якщо немає, то нам розкажуть про купу проблем і брак фінансування.


Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Суббота, 15.08.15, 13:35
 
HammerHeadДата: Суббота, 15.08.15, 13:37 | Сообщение # 675
Группа: Проверенные
Сообщений: 1749
Замечания: 0%
Статус: Offline
Насчёт тротуаров не готов ответить, но думаю тоже не просто. И отгораживать надо ибо смешаются кони, люди. Потом плавные пандусы на перекрёстках и совсем забыли про светофоры...

 
Форум » Социальные велопроекты » Велоинфраструктура » Велодорожки Полтавы
Поиск:


Copyright MyCorp © 2018 Хостинг от uCoz