Все, кто только зарегистрировался и хочет общаться на форуме, перейдите, пожалуйста, по этой ссылке! -------------
Полтавский канал для взаимопомощи и общения на дорогах • Для рации: LPD 69 канал (434.775 МГц) • Для смартфона: Zello-канал «Полтава велосипедная»
Велодорожки Полтавы
|
Alen_Rid | Дата: Вторник, 18.11.14, 11:50 | Сообщение # 661 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 895
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| навіщо на тротуарах робити велодоріжки, краще вже відвести маленьку полосу з автомобільної дороги, всерівно то більшість їздять по дорозі, а не по тротуарам. Я лише в одному випадку їхав по тротуару, а так постійно поруч з автомобілями. На шосе взагалі класно їхати, там більшість водіїв поважають велосипедистів і об*їзджають стороною, навіть тоді коли я їду між дорогою і обочиною. Лише в декількох місцях немає тієї безпечної полоси, то доводиться виїзджати на проїзджу частину, проте потім коли знову появляється та полоса, то я відразу повертаю на неї і далі їду.
Сообщение отредактировал Alen_Rid - Вторник, 17.02.15, 13:01 |
|
| |
|
корчмар_з_Окінави | Дата: Вторник, 18.11.14, 11:50 | Сообщение # 662 |
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2903
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Syom, повністю згоден. Тим більше що, по "кільцю" багато де (Фрунзе/Бірюзова/Великотирнівська) можна безболісно відмалювати доріжки на вже існуючих автошляхах. Степового форонту-Калініна можна оминути вулицями типу Баяна, виставиши там якісь знаки типу пріоритету велосипедів перед автомобілями, тим більше, що паралельно їй йдуть ще дороги.
Тут я майже мимоволі став втягнутим в одну дивну тему. Там треба буде почитати законодавство і проконсультуватись з юристами. І якщо все так, як я думаю, то питання велоінфраструктури і багато інших питань в житті міста можна вирішувати прямішим і простішим способом, а не ходити кланятися бидлоті в держустановах, яка не бажає ні слухати ні щось робити, якщо не вигорає щось в бабках. Побачимо..
Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Вторник, 17.02.15, 13:15 |
|
| |
|
HammerHead | Дата: Вторник, 18.11.14, 11:50 | Сообщение # 663 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 1751
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Цитата Syom (  ) не первоочередной, но... ...долгоиграющий. Ты ведь знаешь чем отличается реконструкция от капремонта. Вот по ней пока капремонт плачет. И то не факт. А с дорожками - будет реконструкция. А это больше гемара и денег. И вот тут как разЦитата корчмар_з_Окінави (  ) не бажає ні слухати ні щось робити, якщо не вигорає щось в бабках .
Цитата корчмар_з_Окінави (  ) можна безболісно відмалювати доріжки на вже існуючих автошляхах Нельзя. То будут недодорожки. Будут коллизии на остановках и с беспорядочно_напаркованными_тазиками. Много широкой зелёнки есть. Вот там было б супер. И ездили бы мы все по ним на работу на велосипедах. Но проблема, боюсь, та-же.
|
|
| |
|
Alen_Rid | Дата: Вторник, 18.11.14, 11:50 | Сообщение # 664 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 895
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| А як вам тоді така ідея кожного тижня в раз в неділю їздити по виділеній владою дороги в своє задоволення http://veloportal.info/infrastruktura/item/311-ciclov..
|
|
| |
|
Romio_Traveler | Дата: Вторник, 18.11.14, 11:50 | Сообщение # 665 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 586
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Андрей, а что за гранд выиграла "ВелоПолтава" по теме велодорожек? Чего на форуме никто про это не пишет? Вова, ну так вот... С одного начинаем и к другому приходим, а пока идем к нему, то второе оказывается первым. Как быть не ясно. Но думаю тратить деньги на рисование "полосы" на разбитой дороге или тротуаре это...
|
|
| |
|
HammerHead | Дата: Вторник, 18.11.14, 11:50 | Сообщение # 666 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 1751
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Romio_Traveler, Узнал от Кэт.
|
|
| |
|
корчмар_з_Окінави | Дата: Четверг, 30.07.15, 13:33 | Сообщение # 667 |
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2903
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Дивлюсь я як містом перед виборами активно кладеться асфальт і згадую про обіцянку міської влади враховувати велодоріжки при реконструкції доріг. Хтось їм про це нагадував???? Просто згадав, що на форумі є у нас така тема, як "велодоріжки"
Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Четверг, 30.07.15, 13:36 |
|
| |
|
HammerHead | Дата: Четверг, 30.07.15, 14:24 | Сообщение # 668 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 1751
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Цитата корчмар_з_Окінави (  ) враховувати велодоріжки при реконструкції доріг. За мою память в Полтаве реконструкция была только по Калинина (Мотель - 23 сентября). И то не уверен что это была реконструкция, а не ремонт.
Цитата ДБН В.2.3-4 3.21 Реконструкція Перебудова існуючої автомобільної дороги, пов'язана із підвищенням її техніко-економічного рівня та пропускної спроможності шляхом зміни її основних технічних параметрів. В ДБН В.2.3-5-2001 "Вулиці та дороги населених пунктів" я определения не нашёл, но суть не меняется. Они не будут реконструировать улицы, они их только ремонтируют.
|
|
| |
|
корчмар_з_Окінави | Дата: Четверг, 30.07.15, 14:44 | Сообщение # 669 |
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2903
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Цитата HammerHead (  ) За мою память в Полтаве реконструкция была только по Калинина (Мотель - 23 сентября). И то не уверен что это была реконструкция, а не ремонт. Кіна не буде. Ну це прогнозовано, у принципі.
Цікаво, чи ведеться в ДАІ окрема статистика ДТП за участю окремо пішоходів, велосипедистів? Якщо ні, варто почати рахувати самим.
Я до того, що Велодень у Полтаві можливо варто наповнити протестним змістом, бо підписували якийсь там меморандум.. І що? Якщо на Бірюзова перекладення асфальту не дозволяє намалювати велодоріжку попутно, а там це можна без проблем, благо ширина дозволяє, то я тоді не розумію де тоді можна))))
Ну і третій варіант, мій улюблений, Велопекло і "Критична маса" Колись, давно ми про це вже говорили..
Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Четверг, 30.07.15, 15:01 |
|
| |
| |
|
корчмар_з_Окінави | Дата: Четверг, 30.07.15, 14:59 | Сообщение # 671 |
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2903
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| SanYA, велодоріжки матеріалізувати доволі просто. Проте, Полтаву ще нікому не вдалось розкачати, тому тут їх не буде.
Для "Критичної маси", наприклад, потрібні активісти, кілька десятків і регулярно, кілька разів на тиждень. Ми на Велоніч, раз на рік, не можемо знайти десятьох Тому ініціатива знизу не пройде.
Залишається ініціатива зверху. О, прийди пророк, велосипедний мер, чекаємо на тебе.
Гадаю тему можна зносити в "Архів".
Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Четверг, 30.07.15, 15:02 |
|
| |
|
irasadovnikova | Дата: Пятница, 07.08.15, 14:00 | Сообщение # 672 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 131
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Цитата корчмар_з_Окінави (  ) Цікаво, чи ведеться в ДАІ окрема статистика ДТП за участю окремо пішоходів, велосипедистів? статистика не ведеться навіть окремо по місту (взагалі по ДПТ), лише по області. Віка Івасенко вигризла у даїшників статистику по ДТП за участю велосипедистів по Полтаві, але це коштувало нервів: http://www.slideshare.net/jalyna/ss-47781982
Цитата корчмар_з_Окінави (  ) Дивлюсь я як містом перед виборами активно кладеться асфальт і згадую про обіцянку міської влади враховувати велодоріжки при реконструкції доріг. немає документу, який би цю обіцянку перетворив на зобов'язання. обіцянки чиновників для упр-ня ЖКГ (які замовляють проекти для ремонту/реконструкції) не є прямим наказом, хіба шо це якісь інші обіцянки, тоді - да.
надсилала кілька запитів, шоб дізнатися план з ремонту вулиць і доріг, і мені надіслали просто список на 8 листах з переліком вулиць по алфавіту і по районам (тобто черговість взагалі незрозуміла), а на моє повторне питання, чи є в них все таки який-небудь план, відповіли шо такого плану немає. тобто де наступного місяця будуть ремонтувати дороги, в упр-ні ЖКГ не знають.
|
|
| |
|
HammerHead | Дата: Суббота, 15.08.15, 12:02 | Сообщение # 673 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 1751
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Цитата корчмар_з_Окінави (  ) велодоріжки матеріалізувати доволі просто Отнюдь. Ни кто не будет просто так уменьшать ширину проезжей части. Есть определённые нормы. Чтоб построить велодорожку надо провести реконструкцию улицы с проектами, тендерами и прочей геморной тягониной. Чтоб внедрить дорожку в существующую сеть улиц надо как минимум создавать целую программу. Техническое решение по сужению, к примеру, той-же м. Бирюзова должно быть принято специально созданной комиссией и на основании серьёзных аргументов. И то не факт. Всё дело в том, что уменьшение ширины проезжей части, на сколько я знаю, не предусмотрено нормативными документами. Это раз. Второе: какой смысл в велодорожке, проходящей по автобусным остановкам и припаркованным машинам? Единственный нормальный вариант - зелёнка. Там вроде везде есть место для дорожки и никто никому не мешает.
|
|
| |
|
корчмар_з_Окінави | Дата: Суббота, 15.08.15, 12:30 | Сообщение # 674 |
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2903
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Цитата HammerHead (  ) Ни кто не будет просто так уменьшать ширину проезжей части. Есть определённые нормы. Чтоб построить велодорожку надо провести реконструкцию улицы с проектами, тендерами и прочей геморной тягониной. Щойно трохи гуляли Львовом. Їхнє рішення - відрізати частину тротуару. Самі доріжки - асфальт, тротуар - плитка. Порівняно з шириною їхніх тротуарів, наші на будь-якій вулиці, - хайвей з кількома полосами в одну сторону.
Для прикладу, можна без жодних проблем зробити велодоріжку на М.Бірюзова по правому тротуару, як дивитись в сторону центру. Біля Юліса і податкової вже частина його відрізана автостоянками, але все можна вирішити, була би воля на те влади.
Так само, як Вова Syom, вважаю абсолютно пріоритетними доріжки по "кільцю", так як люди матимуть змогу безпечно діставатись місць роботи, навчання і т.п.. В цьому плані Полтава спроектована дуже вдало і ці доріжки закриють 70-80% потреб велосипедистів. Не обов"язково перемальовувати дороги. Степового Фронту перемалювати складно, а от встановити по Баяна пріоритет велосипедистів і обмеження швидкості руху - як два пальці..
Все ще вважаю, що складності в покритті велодоріжками в Полтаві немає. Все вирішується, якщо є бажання. Якщо немає, то нам розкажуть про купу проблем і брак фінансування.
Сообщение отредактировал корчмар_з_Окінави - Суббота, 15.08.15, 12:35 |
|
| |
|
HammerHead | Дата: Суббота, 15.08.15, 12:37 | Сообщение # 675 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 1751
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Насчёт тротуаров не готов ответить, но думаю тоже не просто. И отгораживать надо ибо смешаются кони, люди. Потом плавные пандусы на перекрёстках и совсем забыли про светофоры...
|
|
| |
|