FAQ по велосипедной тематике - Страница 3 - Форум
БЫСТРЕЕ ВЕТРА ПОЛТАВСКАЯ ВЕЛОЖИЗНЬ Воскресенье, 22.07.18, 00:21
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Все, кто только зарегистрировался и хочет общаться на форуме, перейдите, пожалуйста, по этой ссылке! -------------

Полтавский канал для взаимопомощи и общения на дорогах • Для рации: LPD 69 канал (434.775 МГц) • Для смартфона: Zello-канал «Полтава велосипедная»
[ Новые сообщения форума · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 3 из 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Модератор форума: XSergeyX, корчмар_з_Окінави  
Форум » Техзона » Техзона /разное/ » FAQ по велосипедной тематике (Каталог информации о всем, что касается велосипеда)
FAQ по велосипедной тематике
корчмар_з_ОкінавиДата: Четверг, 19.04.12, 10:29 | Сообщение # 1
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2893
Замечания: 0%
Статус: Offline





























Идея следующая: собираем интересные статьи о технических вопросах, вопросах здоровья, т.д. и т.п., вобщем, все что касается велосипеда. В шапке этой темы все это будет разбито по категориям, шапка будет обновляться/изменяться/дробиться.

На выходе получим упорядоченный каталог, и возможность не копать весь форум по поводу интересующих вопросов. Кроме того, по возможности, прошу итересные/важные статьи оформлять именно статьями на нашем форуме, тогда информация будет храниться именно здесь и никуда в последствии не денется.
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Вторник, 17.12.13, 19:23 | Сообщение # 31
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2893
Замечания: 0%
Статус: Offline
ще одна гарно ілюстрована стаття про виправлення "вісімок" та "яєць" на колесах
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Воскресенье, 30.03.14, 12:54 | Сообщение # 32
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2893
Замечания: 0%
Статус: Offline
Обслуговування дискових гальм Avid BB 7

Тут файл офіційного мануалу по розборці гальм, в першу чергу раджу користуватися ним.

На відео чувак обслуговує гальма, але по-перше, він розбирає лише до половони, по-друге, знімаючи велике червоне регулювальне колесо він цим самим пошкоджує маленькі зубчики які зчеплюючись з боріздкою на корпусі кріплять колесо до корпусу. Я не раджу взагалі його знімати. Потрібно робити як в офіційному мануалі -  розкрутити каліпер на дві частини, щом можна було повністю вкрутити великий поршень, щоб він випав в середину, потім те все чистити.
Вчора вперше повністю розбирав гальма, пил потрапляє за поршні і треба би раз на рік-два чистити. Цікава конструкція їх, з однієї сторони проста і надійна як АК-47, а з іншої - чому гальма такі дорогі? smile

Для нових - 2007-го року і новіших




Ранні версії
 
andrДата: Воскресенье, 30.03.14, 13:49 | Сообщение # 33
Группа: Проверенные
Сообщений: 389
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата корчмар_з_Окінави ()
Цікава конструкція їх, з однієї сторони проста і надійна як АК-47, а з іншої - чому гальма такі дорогі?
Тому що це велотовар. Можливо, кожен виробник на цьому ринку вважає, що клепає предмети розкоші. Можливо, причина дуже ринкова й не менш глибока. Але я давно помітив: якщо хтось зуміє пристосувати до веломашини якусь деталь з мотоцикла чи моторолера - та деталь буде найживучішою з-поміж решти.
Навіть на найкитайськішому мотололері стоїть вилка з масляною ванною, і до того ж там ще задня підвіска. Все це прекрасно проїздить 20 тисяч без жодного ремонту, а якщо воно не зовсім китайське - то всі 50. Тепер глянемо на велоринок. Хардтейлів за 1000 дол. з вилкою, де демпфер - чесна масляна ванна, - не так уже й багато. А на 400-доларовому моторолері такі демпфери - і спереду, і ззаду.
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Понедельник, 21.07.14, 17:07 | Сообщение # 34
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2893
Замечания: 0%
Статус: Offline
Обновив тему про зборку велосипедних колес культовою статтею Шелдона Брауна "Как собрать велосипедное колесо".  Там є і про зборку колеса і про виправлення "вісімок", і "яєць" і ще дуже багато чого.

Хто ще не займався такою цікавою справою, як збірка/правка колеса, рекомендую читати в тому ж порядку як статті розташовані в шапці: Браун, ілюстровану статтю, далі дивитись відео.

Виправ кілька яєць/вісімок. Як піднатаскаєшся - можна якось  зібрати колесо - це не важко.

От тільки починати натягувати спиці я рекомендую так як описує Браун, а не мужик з відео (але відео теж пізнавальне). В якості станка достатньо мати перевернутий велосипед, лінійку, щоб визначити "зонт" і ключ, типу того, що на відео, зубочистку/вушну паличку/чи що ти там придумаєш у якості щупу.

У мене алгоритм натягування наступний:

- рівномірно натягую спиці, доки обід не перестане теліпатись
- правлю вісімки/яйця спицями однієї сторони
- натягую всі спиці на один оборот
- підправляю вісімки-яйця, які знаходжу
- вирівнюю зонт
- підправляю вісімки/яйця якщо є
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Понедельник, 21.07.14, 17:14 | Сообщение # 35
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2893
Замечания: 0%
Статус: Offline
PS Все мені не дає спокою момент мультяхи "Троє із Бельвілля", де бабуля під камертон нятягує спиці. У мене так не вийшло, повело обід і перетягнув спиці, вирішив ну його нафіг, перенатягував спиці з самого початку biggrin Може в когось так виходило?

 
АндреичДата: Вторник, 07.07.15, 21:06 | Сообщение # 36
Группа: Проверенные
Сообщений: 1881
Замечания: 0%
Статус: Offline
"Калькулятор звезд"

"ФОТО с покатушек"
"ВИДЕО"
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Среда, 08.07.15, 07:23 | Сообщение # 37
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2893
Замечания: 0%
Статус: Offline
Андреич, мерсі, додав у шапку
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Пятница, 09.10.15, 11:41 | Сообщение # 38
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2893
Замечания: 0%
Статус: Offline
Довідник кількісних значень перемикання передач. Не знаю як перекласти точніше, коротше, довідник по перекидкам і перемикачам, скільки кабелю витягується при переході зі швидкості на швидкість різними компонентами, підрахунки по взаємозамінності між компонентами різних виробників.
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Вторник, 20.10.15, 09:40 | Сообщение # 39
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2893
Замечания: 0%
Статус: Offline
Російська велосипедна енциклопедія.  Багато корисної інформації про все велосипедне, рекомендую.

Особисто мені сподобалась рубрика про зимові покатухи.
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Суббота, 07.11.15, 12:12 | Сообщение # 40
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2893
Замечания: 0%
Статус: Offline
Установка торцевих шифтерів. Доречі тут чувак використовує бджолиний віск для змащення різьби болта, прикольно, ніколи не буде бродною :thumbup:

 
корчмар_з_ОкінавиДата: Понедельник, 28.12.15, 12:27 | Сообщение # 41
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2893
Замечания: 0%
Статус: Offline
Ця тема остаточно перетворилась на мої велотехнічні пригоди і як їх долати smile

Є в мене вдома натюрморт: вілсет на 28 спиць, на задньому колесі виявилась міліметрова вмятина, відкручена спиця (різьба не зрізана), і злущена фарба по обидва боки обода, подряпин на місці вмятини немає.

Яким чином те все намалювалось - залишається загадкою. Думав може угадався колесом, десь і зірвав різьбу на спиці - ніфіга, спиця закрутилась назад. Причому закручувалась з зусиллям, на ній паста-фіксатор (вілсет заводський Shimano), відкрутитись не повинна була. В горизонтальному напрямі колесо виправив без проблем. А міліметрова впадина у вертикальній площині виправити поки що не вдалось. Може воно і так не критично, але давненько хворію перфекціонізмом щодо прямих ободів. Спробую відігнути борт обода.

Думки вслух: з більшої кількістю спиць одна відкручина спиця ролі би не зіграла.

Виправлення вмятин на ободі.

Прикрепления: 2417488.jpg(41.0 Kb) · 1155523.jpg(34.4 Kb) · 2303208.jpg(31.5 Kb) · 7899248.jpg(39.0 Kb) · 5239214.jpg(18.8 Kb) · 6434396.jpg(30.2 Kb) · 1844314.jpg(61.0 Kb) · 0084742.jpg(18.7 Kb)
 
АндреичДата: Четверг, 08.02.18, 23:42 | Сообщение # 42
Группа: Проверенные
Сообщений: 1881
Замечания: 0%
Статус: Offline
VELO TRANSMISSION DONCHE



Докладніше: https://biggggidea.com/project....-donche


"ФОТО с покатушек"
"ВИДЕО"
 
Форум » Техзона » Техзона /разное/ » FAQ по велосипедной тематике (Каталог информации о всем, что касается велосипеда)
  • Страница 3 из 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Поиск:


Copyright MyCorp © 2018 Хостинг от uCoz