Синглспід - Форум
БЫСТРЕЕ ВЕТРА ПОЛТАВСКАЯ ВЕЛОЖИЗНЬ Среда, 19.09.18, 18:40
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Все, кто только зарегистрировался и хочет общаться на форуме, перейдите, пожалуйста, по этой ссылке! -------------

Полтавский канал для взаимопомощи и общения на дорогах • Для рации: LPD 69 канал (434.775 МГц) • Для смартфона: Zello-канал «Полтава велосипедная»
[ Новые сообщения форума · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 13
  • 1
  • 2
  • 3
  • 12
  • 13
  • »
Модератор форума: XSergeyX, корчмар_з_Окінави  
Форум » Техзона » Техзона /разное/ » Синглспід (односкоростной велосипед/одношвидкісний велосипед/)
Синглспід
корчмар_з_ОкінавиДата: Вторник, 08.01.13, 17:58 | Сообщение # 1
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2897
Замечания: 0%
Статус: Offline
Синглспід - не такий ще популярний движ у нашому місті, хоча як сказати, ХВЗ ніхто не відміняв :) та, як володар такого байку, ризикну створити тему. Може кому згодиться.

тут можна обговорювати синглспідну і близьку до синглспіду тематику, щоб не плодити зайвих тем.

Наразі, трапилася весела стаття Синглспид для нищебродов. Перед тим як почати збирати свій синглспід, я щось подібне робив зі свого MTB)))

Відмічу лише (це про статтю), що шляпку шпильки в нерозбірній касеті простіше (і швидше) висверлити ніж пиляти напилком.

я, нарешті, усвідомив відповідь на головне питання людей: шо за нафіг синглспід і чим він концептуально різниться з "Україною". питання геніальне у своїй простоті і мене завжди вводило в ступор.. а дійсно, чим? smile

так от. зазвичай, не явно, під синглспідом розуміється такий собі агрегат, який ти зібрав сам, а не купив готовий. при цьому немає ніякого значення ціна зібраного апарату. головне - твоя концепція і задум. можна зібрати ультрасучасний, надлегкий байк, як у segf1 - суміш карбону і сталі. а можна зібрати мега простий байк, де жодна деталь принципово не коштує більше 100 грн. як у TAНK-а. та ідея мені сподобалася дуже)). чи їздити як відомі "дідки" з детективного треду прибалтійського форуму, дякую Іллі за посилання))

з технічної точки зору прийнято, що на синглспіді одна швидкість)) і немає амортизаторів. все інше не регламентується, хоча "тру-синглспід" має ще і хроммолібденову раму)) бо "раніше все було зроблено з заліза" (с) Гомер Сімпсон
основна ідея синглспіду - простота. проте, підганяти його під себе приходиться більше.

не думаю, що катосить на синглспіді - це типу понтуватися, дивіться, я не як всі. частіше всього синглспідери їздять самі по собі. на синглі цікаво просто їхати і повільно їздити чомусь не виходить.

зловив себе на тому, що найчастіше питаю у того ж Сєржа, чи він у мене, наступне: "ну шо, десь катав"? і обидва розуміємо, що мова йде про сингспід і таки дійсно цікавить де ти катав smile

часто, щоби розвинути в собі певні якості, треба себе в чомусь обмежити. ось це про синглспід.
 
XSergeyXДата: Вторник, 08.01.13, 19:38 | Сообщение # 2
Группа: Модераторы
Сообщений: 4837
Замечания: 0%
Статус: Offline
Жень, а как ведёт себя данная техника на разных снеговых дорожках? Часто приходится спешиваться? Я вот, когда выпал снег, использую передачи 22-24 или 32-22(ну или что-то близкое, сказать точнее не могу вел не рядом) и 32-16(почти для "скоростных участков"), потому как если снег ещё не укатанный, не прохоженный, то не сильно получается на 32-22 ехать нормально


 
корчмар_з_ОкінавиДата: Вторник, 08.01.13, 19:53 | Сообщение # 3
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2897
Замечания: 0%
Статус: Offline
XSergeyX, вчора я катав 32x18 і по дорозі, і по річці. тут все вирішує ширина покришки і тиск в ній.

як було більше снігу і був величезний перепад зусиль (прочищена дорога/засніжене поле), то, щоб не нервувати водіїв і економити свій час, я поставив ще й зірку на 22. виходить так: за межі міста тулиш на 32х18, далі перекидаєш цеп на 32*22 і їдеш далі. з натягувачем ланцюгу займає пару секунд. влітку таке шаманство не потрібне)

доречі, позавчора катав 30 км до батьків і назад на своєму GT, то шось я замахався якось. на синглі якось легше) це не тому що зима, тому що так воно чомусь є, Сєрж не дасть збрехати.
 
XSergeyXДата: Вторник, 08.01.13, 19:58 | Сообщение # 4
Группа: Модераторы
Сообщений: 4837
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата (корчмар_з_Окінави)
ширина покришки і тиск в ній

Я так понимаю это те 2,4, что были на последне нашей совместной покатухе? Какое давление?



 
корчмар_з_ОкінавиДата: Вторник, 08.01.13, 20:02 | Сообщение # 5
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2897
Замечания: 0%
Статус: Offline
XSergeyX, вчора я знав, що можуть гнати місцями пацани)), тому тиск був 1,5 атм. коли був суцільний лід і сам катав біля річки, то їздив на одній атмосфері, відчував себе тракторцем))) а так, 1.3-1.4 для нашого снігу прийнятний тиск. тільки на високому каденсі і рівній дорозі може розкачувати. рівномірно треба намагатися крутити smile

--------
тю блін, а де дівся пост McSim? натикав шось чи шо? wacko
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Четверг, 10.01.13, 18:16 | Сообщение # 6
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2897
Замечания: 0%
Статус: Offline
Баллада о сингспиде - це стаття, де синглспід виступає у ролі тренувального полігону для спортсменів.

часто чую від тих, хто не катав на синглі тривалий час, що ним можна убити коліна. брехня. швидше можна вбити мультиспідом, бо на синглі ти підбераєш передачу, на якій маслаєш 95% часу, тобто таку, де у тебе нормальний каденс. ще чув від людей з "підубитими" колінами, що якраз на синглі коліна грузяться значно менше.
 
XSergeyXДата: Четверг, 10.01.13, 19:54 | Сообщение # 7
Группа: Модераторы
Сообщений: 4837
Замечания: 0%
Статус: Offline
ну маслаешь 95% при нормал. погоде, ну вот ветер в лицо и каденс то уже не тот...может для леса оно подходит,но вот по полям с подубитыми хз как...


 
корчмар_з_ОкінавиДата: Четверг, 10.01.13, 21:49 | Сообщение # 8
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2897
Замечания: 0%
Статус: Offline
XSergeyX, палить коліна не низький каденс, а "кількість" навантеження на суглоби за проміжок часу. для простоти, новачкам рекомендують зберігати каденс 60+, тому що, тоді навантаження не таке тривале, ніж при каденсі 30 з тим же зусиллям, наприклад. тобто, можна і на каденсі 60 при бажанні спалити суглоби, і на каденсі 30, з малим навантаженням, маслати весь день не заморившись.

щодо вітру в харю.. важко зберігати швидкість? повільніше їдь) з меншим каденсом менше дави на педалі. крім того, я використовую циклокросовий баран, щоб можна було занизити посадку, упавши на дропбари.
 
sam6120Дата: Пятница, 11.01.13, 00:31 | Сообщение # 9
Группа: Проверенные
Сообщений: 322
Замечания: 40%
Статус: Offline
корчмар_з_Окінави, Женя! тогда напрашивается вывод- сингл надо иметь для индивидуальных покатух, т.к в коллективе такая методика не совсем удобна. Или обладать нехилой физухой, что, впрочем, очень здорово!
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Пятница, 11.01.13, 11:01 | Сообщение # 10
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2897
Замечания: 0%
Статус: Offline
sam6120, в принципі так і є. темп буває не співпадає. в горку, наприклад, де всі переключаються на нижчі передачі - синглспідер тільки починає розганятися)) інколи можеш відстати. нічого страшного) матрасні покатухи не є проблемою.

от для чого синглспід, на мою думку, абсолютно не годиться - це походи з баулами. тоді треба мабуть мати колесо на планетарці. але це дорого, краще для походів мати будь-який МТБ.

доречі на синглспідах частенько люди катають бревети.
 
degreДата: Суббота, 12.01.13, 01:47 | Сообщение # 11
Группа: Проверенные
Сообщений: 3102
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата (sam6120)
тогда напрашивается вывод- сингл надо иметь для индивидуальных покатух,

Знаю далеко не одного велосипедиста из Полтавы, который катает на сингле рядом с остальными велосипедунами. Дискомфорта не испытывает) Даже при наличии не илых горок) Мой теретий байк будет синглом.


-=livejournal=-
Все беды от не желания мыслить шире. Ride more, speak less.
 
sam6120Дата: Суббота, 12.01.13, 11:03 | Сообщение # 12
Группа: Проверенные
Сообщений: 322
Замечания: 40%
Статус: Offline
Цитата (degre)
Мой теретий байк будет синглом.


Т.е. у тебя уже "конюшня" породистых скакунов накопилась? smile
Цитата (корчмар_з_Окінави)
чи їздити як відомі "дідки" з детективного треду прибалтійського форуму, дякую Іллі за посилання))

Кстати, дедки пересели на старт-шоссе для походов, синглы держат для "домашних" покатух.
 
ДимычДата: Суббота, 12.01.13, 11:31 | Сообщение # 13
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 4080
Замечания: 0%
Статус: Offline
корчмар_з_Окінави, Занимательная тема, интересные статьи, спасибо. Женя, как человек вплотную занимавшийся вопросом подбора компонентов, можешь провести краткий тех. ликбез по натяжителям, втулкам и т.д.? Какие оптимальнее, проще в эксплуатации и т. д. и т. п.

"Я не червонец, чтобы нравиться всем" © К.Е. Кинчев


Сообщение отредактировал Димыч - Суббота, 12.01.13, 11:31
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Суббота, 12.01.13, 12:48 | Сообщение # 14
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2897
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата (sam6120)
Кстати, дедки пересели на старт-шоссе для походов, синглы держат для "домашних" покатух.

згадую літню покатуху в Чигирин і думаю, як би воно на синглі каталось. в групі точно сингл з баулами не проконає, в гірській місцевості теж, та це не значить, що взагалі не можна. не пам"ятаю, була тут стаття бро жінку 60 років, яка з саморобними баулами на Аісті об"їхала чи не всю Єпропу?

Цитата (Димыч)
Занимательная тема, интересные статьи, спасибо. Женя, как человек вплотную занимавшийся вопросом подбора компонентов, можешь провести краткий тех. ликбез по натяжителям, втулкам и т.д.? Какие оптимальнее, проще в эксплуатации и т. д. и т. п.

тут в кого які гроші, і хто чого добивається. в мене ідея була зібрати байк у співвідношенні ціна/якість. жодна деталь не вибрана з міркувань ваги. вагу байка я не знаю і досі)).

я зібрав два вілсети: один для асфальту і твердого грунту на 1.5" покрихах, інший для піску/снігу і т.д., коротше лютий оффроуд на 2.4" безкамерних покрихах і широких ободах. обидва вілсети на втулках Shimano SLX. ціна їх більш ніж прийнятна. далі йде XT, який по суті той самий SLX крім легшої оськи, ще далі XTR - нафіг, дорого. вибрав Shimano, бо легко і швидко можна розібрати/почистити/замінити/викинути.
чисто синглспідні втулки не розглядав принципово - невиправдано дорого.

набір спейсерів для використання барабану з сингловими зірками - DRM.

натягувач взяв самий простий і дешевий, бо просто хотів спробувати. виявився нормальним, тільки рамку викинув на колесі, бо ланцюг чіпляв її. та і зайва вона. у принципі, натягувач не потрібний зовсім з горизонтальними дропаутами. але мені так простіше і швидше міняти колеса, де стоять різні зірочки і не тереба міняти ланцюг кожного разу.
зараз на грунтових колесах стоїть 2 зірки. менша для міста, більша для полів. перекинути ланцюг і підрегулювати натягувач - одна хвилина.
 
SyomДата: Суббота, 12.01.13, 12:58 | Сообщение # 15
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 4190
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата (корчмар_з_Окінави)
не пам"ятаю, була тут стаття бро жінку 60 років, яка з саморобними баулами на Аісті об"їхала чи не всю Єпропу?


Ага, была! у нее сайт свой есть.



Велосипедом до Європи
 
Форум » Техзона » Техзона /разное/ » Синглспід (односкоростной велосипед/одношвидкісний велосипед/)
  • Страница 1 из 13
  • 1
  • 2
  • 3
  • 12
  • 13
  • »
Поиск:


Copyright MyCorp © 2018 Хостинг от uCoz