Синглспід - Страница 10 - Форум
БЫСТРЕЕ ВЕТРА ПОЛТАВСКАЯ ВЕЛОЖИЗНЬ Четверг, 15.11.18, 15:33
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Все, кто только зарегистрировался и хочет общаться на форуме, перейдите, пожалуйста, по этой ссылке! -------------

Полтавский канал для взаимопомощи и общения на дорогах • Для рации: LPD 69 канал (434.775 МГц) • Для смартфона: Zello-канал «Полтава велосипедная»
[ Новые сообщения форума · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Модератор форума: XSergeyX, корчмар_з_Окінави  
Форум » Техзона » Техзона /разное/ » Синглспід (односкоростной велосипед/одношвидкісний велосипед/)
Синглспід
корчмар_з_ОкінавиДата: Среда, 01.01.14, 22:29 | Сообщение # 136
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2901
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата Arowlander ()
тестую парафінову змазку
проїхав більше 300 км на одному змащенні. політ нормальний, робота ланцюгу трохи шумніша, але скрипів немає.
 
ArowlanderДата: Четверг, 02.01.14, 02:40 | Сообщение # 137
Группа: Проверенные
Сообщений: 994
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата andr ()
Мабуть, у тебе вийшов намаз зі стеариновим акцентом. Теперішні свічки майже завжди зліплені з суміші парафіну й стеарину. Розтоплений стеарин теоретично слабкіше липне до сталі, ніж парафін, тому має гірше триматися на ланцюгу. Це, мабуть, не дуже добре (теж теоретично). Проте в твоїх свічках майже напевно був і парафін.
Мабуть так smile Не дуже добре, але він там таки є smile

Цитата корчмар_з_Окінави ()
проїхав більше 300 км на одному змащенні. політ нормальний, робота ланцюгу трохи шумніша, але скрипів немає.
Мене теж радує такий вид змазки, зараз мабуть біля 200 км, поки теж політ нормальний.



"Чудеса не противоречат природе, - они противоречат лишь тому, что мы о ней знаем"
.
 
vierДата: Пятница, 03.01.14, 03:27 | Сообщение # 138
Группа: Проверенные
Сообщений: 155
Замечания: 20%
Статус: Offline
Arowlander, дякую поки що до такої ціни не готовий.
 
vierДата: Понедельник, 06.01.14, 15:13 | Сообщение # 139
Группа: Проверенные
Сообщений: 155
Замечания: 20%
Статус: Offline
 
vierДата: Понедельник, 06.01.14, 15:16 | Сообщение # 140
Группа: Проверенные
Сообщений: 155
Замечания: 20%
Статус: Offline
зробів собі такий сінгл для прогулянок що зроблено:_рама хвз 92 року одна із первих зварювальних
рідкісна -тому що завод тоді працював періодично
в звязку з подіями тих років
_вилка хвз с тієї ж рами (буде замінено на класичну
с хромованою короной)бо ця дуже на сучасну схожа
але зроблена якісно
_колеса обода замінені на сучасніпо 60 грн за шт (рідні оказались
неправильно посвердлені та і яйцеобразні вони всі)
_втулки задня чехія марка велостіль класивікация як торпедо 150 грн
передня хвз 79 року -плануеться заміна на таку але кращу по стані
сучасну ставить незахотів ,так як діаметр осі іде меньший а
підпилювати дроп невихід ,і хотілося зберегти атуєнтичність
_кермо від в110 прогрес виніс хвз 92 року зроблений у важкий
понеділок
резина -проізводство сера ляо по 50 грн за покришку і по 20 за камеру
_шатуни під квадрат хвз
_педалі ХВЗ
_каретка катрідж -відрита в гараже з якогось віннера
не на промах а стоїть касета з насипними шарами в 4 ряди
підсиділ хвз
сідло купив на ринку -50 грн
гріпси кітай -30 грн
шпиці -валкман 13 грн комплект
цеп кмц-25 грн
насос 10 грн барахолка на чапаєво купив для краси хотя працюе як новий
в подальшому планую захисні щитки з фанери -ретрофару і задній фонарь


Сообщение отредактировал vier - Понедельник, 06.01.14, 15:41
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Понедельник, 06.01.14, 15:28 | Сообщение # 141
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2901
Замечания: 0%
Статус: Offline
vier, я сховав фото в спойлер. цікавий байк виходить) особливо подобається срібний насос) гальма ножні?
 
vierДата: Понедельник, 06.01.14, 15:29 | Сообщение # 142
Группа: Проверенные
Сообщений: 155
Замечания: 20%
Статус: Offline
звичайні ножні як і на хвз .просто чехії краща .якість .планую зробити тормоза вібрейки без пайки і сварки

Сообщение отредактировал vier - Понедельник, 06.01.14, 15:32
 
vierДата: Понедельник, 06.01.14, 15:34 | Сообщение # 143
Группа: Проверенные
Сообщений: 155
Замечания: 20%
Статус: Offline
корчмар_з_Окінави, і дякую що допомогли .сам на юкозі сайти творив але за три роки в них помінялось багато і я забув теж немало
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Понедельник, 06.01.14, 15:37 | Сообщение # 144
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2901
Замечания: 0%
Статус: Offline
vier, якщо збираєтесь льотать, тоді вібрейки безпечніші будуть
 
vierДата: Понедельник, 06.01.14, 15:47 | Сообщение # 145
Группа: Проверенные
Сообщений: 155
Замечания: 20%
Статус: Offline
корчмар_з_Окінави, я і ножні залишу а ручні для спусків оставлю .для лётать у мене є другі велосипеди .на днях зберу вінтажного шосе кондор .як установити вібряки на раму від хвз -спосіб простий .якщо е старі дві вилки від ашанчика чи може у товариша -їм путь один на металобазу .відрізаемо від них подкови і ставимо на штатні місця кріплення щитків .потім гальма проводимо цільними кожухами тросів
 
andrДата: Четверг, 09.01.14, 02:35 | Сообщение # 146
Группа: Проверенные
Сообщений: 392
Замечания: 0%
Статус: Offline
Vier, я щойно зліпив з чого попало ретродирект-драйв та за кілька днів перевірив усякі чесноти тої трансмісії, про яку недавно йшлося. Хто не бачив, про що мова, нехай гляне.
http://fastcyclist.pl.ua/forum/5-1924-83096-16-1378673100
(Чудотворність такого лиха - в тому, що без жодного перемикання отримуєш дві швидкості. Крутиш уперед - працює одна зірка. Крутиш назад - інша.)

Робив нашвидку, щоб перевірити, чи зручно так їздити і чи вийде розвинути велику потужність. Головна проблема - розчепірити ланцюг так, щоб він не шкрябав ні перо, ні натягувач.
Для фото я вибрав невдалий фон, і треба не забути про дубль.
Рухаючись накатом, відчуваєш, як обидві вільнобіги (тріщотки) торохтять разом. Крутиш уперед - цокоче великий. Крутиш назад - маленький. Цікаво все ворушиться, техногенно, майже як усередині баштового годинника чи арифмометра "Фелікс".
А коли починаєш вести своє біцикло по грунту назад - що буде?

Стрибати треба обережно, тому що куди не поворушиш шатунами - буде тяга. Якщо злегка смикнути їх назад (що часта річ при зіскоках зі сходів), ланцюг передає удар на собачки в тріщотці.

Передчуття казало, що теоретично ймовірні чотири вигоди.
1. М'язи-розгиначі сильніші за згиначі, що добре для крутих гір. А може бути, це добре зовсім скрізь?
2. Понижена передача не обов'язкова тільки для ретрокручення. Можна завести ланцюг так, що за понижену передачу відповідатиме прямий педаляж. Все це дає простір думкам про містично вдалі передавальні співвідношення для кожного випадку. Головне, почати, а тоді вже (колись) підбереш розміри і напрямки.
3. Можна поставити дві однакові тріщотки й крутити як попало: коли вперед , а коли навпаки. Працювати дуже різними м'язами, себто менше втомлюватися, їхати швидше і далі. Про це забалакували ще в СРСР усякі альтернативно-методичні тренери.
4. Ну й усе-таки є зайва силова передача, а через неї - видатне горбозаїжджання.

Що вийшло насправді? З усіх гаданих вигод не працює жодна. Максимум - піввигоди, половина четвертого пункту.
Ретрокрутити неважко. Проте потужність виходить як у дев'ятирічної дитини. Навіть на низькій передачі (з 22-зубою зіркою) ретрозаїхати на підйом набагато, набагато важче, ніж крутячи вперед на високій передачі (з 18 зубами). Причому ні дихання, ні пульс розігнати не вдається. Просто м'язи не хочуть крутити. Їм у такому режимі не вистачає сили. Вони не втомлюються, тому що потужність маленька, їдеш повільно. Але швидше - не виходить.
Єдиним практичним варіантом буде гігантська різниця в розмірі задніх зірок. Скажімо, двократна. Тоді можна справді похвалитися незвичайною для синглспіда підйомофілією. Але мала потужність ретродіректного режиму натякає, що забігати або навіть ступати кроком - набагато швидше.

Мій брат Тарас висунув блискучу гіпотезу про те, що після ​​виснажливої ​​самовідданої остогидлобагаторічної практики, може, й навчишся потужного ретрокручення. Мені теж так здавалося до перших поїздок. А зараз здається, що жодна муштра тут не поможе.



Сообщение отредактировал andr - Четверг, 09.01.14, 02:55
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Четверг, 09.01.14, 10:52 | Сообщение # 147
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2901
Замечания: 0%
Статус: Offline
andr, грандіозно! на мою скромну думку, передчасні висновки твої.  спробуй контактні педалі. здається мені, що педалюючи назад зусилля на витягування передньої ноги може бути значним. дуже хочеться спробувати твій РДД. не пробувавши, здається мені що витягувати ту ногу треба майже стоячи smile

--- додано пізніше ---
крім того, в теорії, при педалюванні в гірку заднім манером)) центр ваги буде зміщатися більше на заднє колесо, ніж при педалюванні вперед, що збільшить зчеплення с грунтом, що, в свою чергу, зменшить буксування на грунті/траві.
 
vierДата: Четверг, 09.01.14, 19:42 | Сообщение # 148
Группа: Проверенные
Сообщений: 155
Замечания: 20%
Статус: Offline
andr, я б поставив би цеп ширший зі звичайного дорожника.при таких перекосах з вузьким цепом зірки будуть тертись сильно .
 
andrДата: Четверг, 09.01.14, 23:17 | Сообщение # 149
Группа: Проверенные
Сообщений: 392
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата корчмар_з_Окінави ()
Спробуй контактні педалі. здається мені, що педалюючи назад зусилля на витягування передньої ноги може бути значним. дуже хочеться спробувати твій РДД. не пробувавши, здається мені що витягувати ту ногу треба майже стоячи --- додано пізніше ---
крім того, в теорії, при педалюванні в гірку заднім манером)) центр ваги буде зміщатися більше на заднє колесо, ніж при педалюванні вперед, що збільшить зчеплення с грунтом, що, в свою чергу, зменшить буксування на грунті/траві.
Екстраполювати топталочний досвід на контактні педалі, звісно, якось негарно. Проте мені вже цілком зрозуміло, що вони мало що змінять. По-перше, я таки поставлю контактні. По-друге, на фото видно дуже зубаті широкі топталки-платформи БМХ-типу. З ними цілком звично для "контактера" тягнеш шатуни назад та штовхаєш уперед. Що я й робив упродовж усіх задньокрутних заїздів.
Круговий педаляж з рівномірним зусиллям - взагаді міф. Навіть чемпіон світу тисне втроє сильніше, ніж тягне догори. А трохи звичайніша людина - десь так:
http://ru.garbaruk.com/images/products/Hm.jpg

Ну, ти зрозумів, яка з цього всього мені бачиться мораль.

Цитата vier ()
andr, я б поставив би цеп ширший зі звичайного дорожника.при таких перекосах з вузьким цепом зірки будуть тертись сильно .
Широкі ланцюги майже завжди роблять з дуже паскудної сталі. Вони дуже швидко видовжуються.
http://tourist.kharkov.ua/phpbb....1103250
Це я взнав не з інтернету, а з перших рук, себто з власних. По лінку - перелік тих широких ланцюгів, що трапились мені. Жоден з них не мав хоча б задовільної витривалості.

Отож широкий цеп швидко видовжиться та почне жерти зуби на зірках. Він зробить це в сто разів швидше, ніж надгризе ті ж зуби з боків. Крім того, перекос там невеличкий. Відстань між задніми зірками ледь більше сантиметра. Передня зірка поціляє точно між ними. Тому перекос - трохи більш як по 0,5 см на кожну зірку (на ліву та на праву).
 
andrДата: Четверг, 09.01.14, 23:45 | Сообщение # 150
Группа: Проверенные
Сообщений: 392
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата корчмар_з_Окінави ()
крім того, в теорії, при педалюванні в гірку заднім манером)) центр ваги буде зміщатися більше на заднє колесо, ніж при педалюванні вперед, що збільшить зчеплення с грунтом, що, в свою чергу, зменшить буксування на грунті/траві.
Така задача є лише в мультиспідному кроскантрі, себто в якомога швидшій їзді поперек ярів. На синглі туди майже ніхто не потикається. Якщо поткнеться - проблема зчеплення на підйомах для нього буде зовсім не найзатятішою. Головною темою буде зовсім інше: не здохнути на тих підйомах. Приїжджай на стежки під Кунцеве, і місцеві (є там такі з Н-С тоталіт. секти Велик. Колесування) тобі все покажуть на собаках.
Якщо я буксую на синглі, це значить, що піді мною мокра трава чи мокра глина (по сухому на синглі можна буксувати лише якусь мить). На мокрому навіть маленьке зусилля дає пробуксовку. Коли я лишуся в сідлі (а не товктимуся навстоячки), то завантажу заднє колесо набагато краще, ніж будь-яким іншим чином. Сил вистачить, бо зусилля треба маленьке. А коли сидиш, твій центр ваги не зміститься від того, ретрорежим у тебе чи якийсь інший.

А тестувати агрегат можна скільки влізе. Коли зараз холодно, то можна як потеплішає. Десь побіля Старих Санжар. Їдьте всі, кому цікаво.

Не треба заохочень
Тому, хто хоче збочень.


Сообщение отредактировал andr - Четверг, 09.01.14, 23:45
 
Форум » Техзона » Техзона /разное/ » Синглспід (односкоростной велосипед/одношвидкісний велосипед/)
Поиск:


Copyright MyCorp © 2018 Хостинг от uCoz