Все, кто только зарегистрировался и хочет общаться на форуме, перейдите, пожалуйста, по этой ссылке! -------------
Полтавский канал для взаимопомощи и общения на дорогах • Для рации: LPD 69 канал (434.775 МГц) • Для смартфона: Zello-канал «Полтава велосипедная»
Синглспід
| |
корчмар_з_Окінави | Дата: Суббота, 12.01.13, 12:21 | Сообщение # 16 |
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2929
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| ага, забув написати, що відсутність натягувачів дає легший хід педалей.
два вілсети, як на мене, виправдані. бо асфальтом їхати на синглі - свій кайф: просто підкручуєш педалі час від часу і байк сам їде, швидко їде. грунтом, на максимально широких покрихах і низькому тиску - свій кайф: їдеш напролом колдобинами через коріння, гілки - байк все з"їдає.
|
|
| |
Димыч | Дата: Суббота, 12.01.13, 13:09 | Сообщение # 17 |
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 4080
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| корчмар_з_Окінави, Спасибо. А шатуны переделанные из 3-х зведных или брал с одной звездой?
"Я не червонец, чтобы нравиться всем" © К.Е. Кинчев
|
|
| |
корчмар_з_Окінави | Дата: Суббота, 12.01.13, 13:31 | Сообщение # 18 |
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2929
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Димыч, звичайний Deore. я би ще знайшов під його паук сталеву зірку з довгими зубами. синглспідні однозіркові системи невиправдано дорожчі, в 2-3 рази.
|
|
| |
Димыч | Дата: Суббота, 12.01.13, 13:40 | Сообщение # 19 |
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 4080
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Цитата (корчмар_з_Окінави) синглспідні однозіркові системи невиправдано дорожчі, в 2-3 рази. ясно. Идея с обычной втулкой, оказывается очень практична. Колесо получается универсальным, на любой вел.
"Я не червонец, чтобы нравиться всем" © К.Е. Кинчев
|
|
| |
XSergeyX | Дата: Суббота, 12.01.13, 15:06 | Сообщение # 20 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 4838
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Цитата (корчмар_з_Окінави) я би ще знайшов під його паук сталеву зірку з довгими зубами Вроде на заказ можно выточить с циркулярного круга.
|
|
| |
askela | Дата: Суббота, 12.01.13, 17:40 | Сообщение # 21 |
Группа: Проверенные
Сообщений: 142
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Якщо є можливість викласти кілька фотографій велосипеда, то був би дуже вдячний.
|
|
| |
корчмар_з_Окінави | Дата: Суббота, 12.01.13, 18:12 | Сообщение # 22 |
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2929
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| не дуже хотів цього робити. ну ладно. не знаю як додавати фото, щоби гарно було як у церкві, тому викладаю так. https://plus.google.com/photos....41r_GPw
ну і коротко, раз вже виклав: конфігурація дещо змінилася з часу фоткання. куплений максимально короткий винос, руль опущений максимально. на фото покрихи стоять на дорожному вілсеті shimano mt55. зараз ці покрихи використовуються безкамерно зі значно ширшими ободами NoTubes FlowEx. з шосейними тормозними ручками не вийде використати гальма для MTB, тому куплена дорожна версія геніальної механіки BB7.
з"явився натягувач ланцюгу.
шкіряне сідло Brooks Swift не має безпосерднього відношення до сингспіда, але дозволяє не викоритовувати памперси на дальніх зальотах і їздити у будь-якому одягу, хоча використання його трохи специфічне і саме воно дещо важче звичайних спортивних. так і не звик я до памперсів і різних велошорт
ззаду на дропауті фіговина, що називається tugnut. при використанні втулок на ексцетрику, а не на гайках, з горизонтальним дропаутом, tugnut не дає здвинути втулку вперед при значних зусиллях, а на синглі вони бувають. купується окремо, зазвичай.
|
|
| |
XSergeyX | Дата: Суббота, 12.01.13, 18:17 | Сообщение # 23 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 4838
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| askela, ты никогда не видел сингла?
|
|
| |
XSergeyX | Дата: Суббота, 12.01.13, 18:33 | Сообщение # 24 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 4838
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Цитата (корчмар_з_Окінави) з шосейними тормозними ручками не вийде використати вібрейки почему же, есть специальные V-брейки для дуалов и есть так же переходники которые устанавливаются на обычные V-брейки...вопрос только в деньгах
|
|
| |
корчмар_з_Окінави | Дата: Суббота, 12.01.13, 18:37 | Сообщение # 25 |
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2929
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| XSergeyX, описався, виправив. вібрейки не розглядав принципово. але ще існують синглспідні ручки, що можна використовувати з MTB гальмами.
|
|
| |
XSergeyX | Дата: Суббота, 12.01.13, 18:46 | Сообщение # 26 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 4838
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| А цепь не слетает на кочках? или правильный чейнлайн исправляет слетание?
|
|
| |
корчмар_з_Окінави | Дата: Суббота, 12.01.13, 18:52 | Сообщение # 27 |
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2929
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| на фото видно, що ланцюг провисає - недотягнутий, при такому натягу злетить запросто. при правильному чейнлайні і достатньому натягу - не злетить ніколи. натягувач же натягує сильніше, ніж я натягував без нього, бо боявся перетягнути. доречі, коли ланцюг новий, у мене SRAM PC1, то перед поїздкою натягнеш, як повернешся глянеш, а ланцюг провис. поки новий - тягнеться просто на очах, потім після певного моменту, зупиняється.
|
|
| |
Димыч | Дата: Суббота, 12.01.13, 19:33 | Сообщение # 28 |
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 4080
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| корчмар_з_Окінави, вспомогательные Тектровские тормозные ручки возможно использовать как единственные и основные?
"Я не червонец, чтобы нравиться всем" © К.Е. Кинчев
|
|
| |
XSergeyX | Дата: Суббота, 12.01.13, 19:36 | Сообщение # 29 |
Группа: Модераторы
Сообщений: 4838
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| отвечу за него - ДА. ставишь упор рубашки и всех дел(чтобы наконечник тросика не выскочил с ручки)
|
|
| |
Димыч | Дата: Суббота, 12.01.13, 19:45 | Сообщение # 30 |
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 4080
Замечания: 0%
Статус: Offline 
| Цитата (XSergeyX) ставишь упор рубашки со стороны наконечника троса?
"Я не червонец, чтобы нравиться всем" © К.Е. Кинчев
|
|
| |
|