Синглспід - Страница 5 - Форум
БЫСТРЕЕ ВЕТРА ПОЛТАВСКАЯ ВЕЛОЖИЗНЬ Понедельник, 19.11.18, 03:31
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Все, кто только зарегистрировался и хочет общаться на форуме, перейдите, пожалуйста, по этой ссылке! -------------

Полтавский канал для взаимопомощи и общения на дорогах • Для рации: LPD 69 канал (434.775 МГц) • Для смартфона: Zello-канал «Полтава велосипедная»
[ Новые сообщения форума · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Модератор форума: XSergeyX, корчмар_з_Окінави  
Форум » Техзона » Техзона /разное/ » Синглспід (односкоростной велосипед/одношвидкісний велосипед/)
Синглспід
andrДата: Воскресенье, 21.04.13, 14:08 | Сообщение # 61
Группа: Проверенные
Сообщений: 392
Замечания: 0%
Статус: Offline
В основном:
http://maps.google.com/maps?q=....=h&z=12


Сообщение отредактировал andr - Воскресенье, 21.04.13, 14:10
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Воскресенье, 21.04.13, 20:31 | Сообщение # 62
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2901
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата (Syom)
Разведали. Овраги, балки, депрессии, ложбины, лощины, лога, овражины, яры, впадины, байраки, яруги, вымоины и прочий кариес, как сказал соратник salam_bar. Все есть, ничего не пропало. Очень жаль, что полтавский народ туда почти не ездит. А ведь это совсем рядом, под Мачехами.

причина одна.. хто зна яка, тепер будемо просити провести екскурс)
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Понедельник, 22.04.13, 16:50 | Сообщение # 63
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2901
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата (XSergeyX)
кстати, и как твой эксперимент по поводу синглости для походов?

ага, що ж
постановка задачі експерименту
перевірити в польових умовах доцільність, суб"єктивну ефективність, використання синглспіду в умовах навантажень у вигляді баулів з різним скарбом як то ложки, пічки, продукти, спали, палатки і інша турснаряга.

хід експерименту подолано 50 кілометрів на мультиспідному байку без перемикання передач по місцевості різного характеру: асфальт, лісні дороги з середньою для нашої місцевості кількістю підйомів, спусків. вага спорядження близько 12 кг: 4-5 літрів води і пепсі, 3 кг палатки, пара трійка кг іншої турснаряги, хавка.
експеримент припинився після того, як на асфальті група почала ломити "нє по децкі" і після години того лому нефігового, а також зашкалювання середнього каденсу експериментатора, той плюнув і сказав про себе: @#$%#$%$#%.

результи і висновки
- переваги
дистанція подолана без проблем. були переживання чи не порветься ланцюг, при педалюванні стоячи вгірку, проте при використанні синглспідних ланцюгів все буде добре. бажане використання контактів для розвантаження колінних суглобів. додатковий аргумент про можливість використання синглспіду в туризмі є той факт, що загалом то все одно їдеш, здебільшого, на якомусь одному співвідношенні.
просто на грунті воно одне, на асфальті, трохи інше, якщо ломить. якщо не ломить то на асфальті на грутнтовому співвідношенні теж будеш їхати достатньо швидко.

-недоліки
варіант синглспіду не підходить в групі де люди везуть не однакову вагу, чи не дотримуються заявленого середнього темпу. це нормально притопити на асфальті, проте синглспідер в тій групі повинен бути морально стійким, не піддаватися на провокації і бути готовим у будь-який момент перейти в автономний режим.

рекомендації
синглом круто катосити, коли ведеш сам групу, чи взагалі сам, тобто маєш можливість не збивати середній темп. передаточне відношення треба вибирати завантаженим на грунтових дорогах. де не можеш їхати, там і пішки не на багато повільніше вийде. навантажений байк має нефігову інерцію, тому передачі майже ніколи і не перемикаєш.

незрозумілості
хз як воно вийде в гірській місцевості. при нагоді спробую.

висновок
можливо! прикольно! але це для морально стійких самотніх райдерів яким все пофіг. мультиспід під баулами вийде швидшим, особливо при великій кількості спусків-підйомів чи велких передпадах навантажень: кримський асфальт/грунт, наприклад.
проте можливість використання сиглспіду цілком можлива, ура!

домашні покатухи на синглспіді нефігово піднімають фізуху, особливо добре підганяють витривалість, цей стиль катання дуже схожий з тим, що з баулами))
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Понедельник, 22.04.13, 17:29 | Сообщение # 64
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2901
Замечания: 0%
Статус: Offline
PS насправді експеримента було два)) другим було використання сідла Brooks B17 Imperial мною і IronMaiden, чоловічого і жіночого, відповідно. тут все просто: найкраще сідло для довготривалих подорожей, потрачених грошей не шкода. ніяких памперсів, присипок, спец одягу і т.п.
нікому не показував, але в запасі було сідло WTB, ні моє ні Альки не були розкатані зовсім, для мого взагалі субота - перший виїзд. WTB не знадобилося)) після того як прикатаються, стануть взагалі диванами. інформації досить в інтернеті про них. коли що - можу сам написати про досвід використання. це друге моє сідло Brooks. перше катаю з минулого літа на синглі.
 
XSergeyXДата: Вторник, 23.04.13, 10:40 | Сообщение # 65
Группа: Модераторы
Сообщений: 4838
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата (andr)
Синглеры! Может быть, кто-нибудь помнит, что еще зимой было предложение собраться в теплую пору, так сказать, на слет. Давно пора посмотреть, как движется процесс осчастливливания (осинглспиживания?) в вашем героическом городе. А потому, если у кого будет время, приезжайте в субботу или воскресенье (выяснится позже) в Шевченки немного покатать по грунтам с оврагами и помедитировать на Провал. Детали: http://fastcyclist.pp.net.ua/forum/4-1919-74780-16-1366067073 Клан Onefuckingspeed - открытого типа, так что многоскоростной народ тоже ж

andr, корчмар_з_Окінави, как на счёт воскресенья?



 
корчмар_з_ОкінавиДата: Вторник, 23.04.13, 14:24 | Сообщение # 66
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2901
Замечания: 0%
Статус: Offline
XSergeyX, я за
 
andrДата: Среда, 24.04.13, 00:45 | Сообщение # 67
Группа: Проверенные
Сообщений: 392
Замечания: 0%
Статус: Offline
Хорошо, в воскресенье. Но тогда не раньше 14:00. Кто против?
 
XSergeyXДата: Среда, 24.04.13, 10:56 | Сообщение # 68
Группа: Модераторы
Сообщений: 4838
Замечания: 0%
Статус: Offline
Меня и на 14:00 устроит


 
andrДата: Четверг, 25.04.13, 01:43 | Сообщение # 69
Группа: Проверенные
Сообщений: 392
Замечания: 0%
Статус: Offline
Так что, сбежимся в воскресенье (28 апреля) в 14:00 или 14:30 в Шевченках? Заводить тему?
 
XSergeyXДата: Четверг, 25.04.13, 08:32 | Сообщение # 70
Группа: Модераторы
Сообщений: 4838
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата (andr)
Так что, сбежимся в воскресенье (28 апреля) в 14:00 или 14:30 в Шевченках? Заводить тему?

Я согласен, но Женя или что-то перепутал или я не знаю, потому как он хочет с Виксом на террасы на 2 дня.



 
корчмар_з_ОкінавиДата: Четверг, 25.04.13, 09:55 | Сообщение # 71
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2901
Замечания: 0%
Статус: Offline
XSergeyX, ні, я хотів за день туди й назад, та все одно не виходить. про неділю все в силі! всі на збіговисько!

біля Кузнєца бачив, здається то був Research (темно вже було), новенький фіксед. з пари речень дізнався, що то сингл не його, а взяв проїхатися. позавчора бачив mtb 26" на товстеньких покрихах перероблений в синглспід, райдер не знайомий мені. я до того, що кількість фікседів/синглів в місті страшно росте на душу населення biggrin

крім того, вчора, завдяки синглу, остаточно переконався, що різниця, крім довжини, існує між шатунами 175 і 170. на довших шатунах каденс тримати помітно важче. повертаюсь на короткі.
 
andrДата: Четверг, 25.04.13, 15:20 | Сообщение # 72
Группа: Проверенные
Сообщений: 392
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата (корчмар_з_Окінави)
я до того, що кількість фікседів/синглів в місті страшно росте на душу населення

Да, теперь вас, наверное, человек восемь в четырехсоттысячном городе. Еще пара лет - и вас станет целых пятнадцать. Совсем некуда будет деваться от синглеров.

Цитата (корчмар_з_Окінави)
крім того, вчора, завдяки синглу, остаточно переконався, що різниця, крім довжини, існує між шатунами 175 і 170. на довших шатунах каденс тримати помітно важче. повертаюсь на короткі.

Для более-менее туристского катания по асфальту и грунтам, конечно, короткие шатуны лучше. Все согласны, что с короткими - каденс больше, то есть больше средняя скорость. Но если приходят зло и соблазн (заехать на сингле вон на тот грунтовой подъем, который с торца кажется вертикалью) - тогда лучше длинные шатуны.
Не зря в БМХ-рейсинге ставят 180- и даже 185-мм кривошипы. Там, конечно, дело не в подъемах, а в ускорениях.
http://www.cambriabike.com/Profile....-Bb.asp


Сообщение отредактировал andr - Четверг, 25.04.13, 15:35
 
andrДата: Пятница, 26.04.13, 22:01 | Сообщение # 73
Группа: Проверенные
Сообщений: 392
Замечания: 0%
Статус: Offline
Стало быть, в воскресенье, 28 апреля, в 14:30 в селе Шевченки. Детали: http://fastcyclist.pl.ua/forum/4-2112-1
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Понедельник, 29.04.13, 11:00 | Сообщение # 74
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2901
Замечания: 0%
Статус: Offline
ще варіант натягувача ланцюгу. правда тут ізврат з Surly Siglerator за купу грошей. а те саме можна зробити з однієї вібрейкової лапки.
andr, виклади, будь ласка, фотки твого варіанту натягувача і як ти там прилаштував пластикову зірку покажи також.



=====================================================

калькулятори каденса, де ви можете прорахувати виходячи з передаточних відношень і розміру колес швидкість, яку отримаєте при певному каденсі. не знаю нафіг воно треба, але існують

калькулятор 1

калькулятор 2
Прикрепления: 0549385.jpg(145.6 Kb)
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Понедельник, 29.04.13, 17:16 | Сообщение # 75
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2901
Замечания: 0%
Статус: Offline
не секрет, що феномен сингслпіду (хоча який там нафіг феномен)))) набуває популярності великою мірою завдяки фікседам, що в свою чергу, вийшли, як відомо з Японії. фікседи - трекові велосипеди "глухарі" без вільного ходу, на яких катосять по цей день японські професійні гонщики, які беруть участь у гонках на гроші. у вільний час працюють поштарями і тренуються одночасно.

виявляєть, японські поштарі і до появи велосипеда в Японії були не менш сурові

Прикрепления: 8570652.jpg(64.9 Kb) · 2969853.jpg(69.9 Kb) · 2756338.jpg(61.3 Kb) · 5281432.jpg(81.4 Kb) · 1515423.jpg(65.8 Kb) · 7340045.jpg(88.9 Kb) · 4079534.jpg(80.0 Kb) · 7524614.jpg(68.0 Kb)
 
Форум » Техзона » Техзона /разное/ » Синглспід (односкоростной велосипед/одношвидкісний велосипед/)
Поиск:


Copyright MyCorp © 2018 Хостинг от uCoz