Синглспід - Страница 8 - Форум
БЫСТРЕЕ ВЕТРА ПОЛТАВСКАЯ ВЕЛОЖИЗНЬ Суббота, 20.10.18, 13:39
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Все, кто только зарегистрировался и хочет общаться на форуме, перейдите, пожалуйста, по этой ссылке! -------------

Полтавский канал для взаимопомощи и общения на дорогах • Для рации: LPD 69 канал (434.775 МГц) • Для смартфона: Zello-канал «Полтава велосипедная»
[ Новые сообщения форума · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Модератор форума: XSergeyX, корчмар_з_Окінави  
Форум » Техзона » Техзона /разное/ » Синглспід (односкоростной велосипед/одношвидкісний велосипед/)
Синглспід
andrДата: Вторник, 01.10.13, 15:52 | Сообщение # 106
Группа: Проверенные
Сообщений: 392
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата (корчмар_з_Окінави)
там по твоїм посиланням зустрічається, що дехто розчиняє парафін у бензині, а потім шприцом промащують ланцюг тою сумішшю. мені теж здається така суміш більш текучою при обробці.

Парафін за властивостями близький до воску, тільки пластичніший. Воск, поки розплавлений, затікає скрізь та липне до всього страшно. Коли охолоне, від металу ланцюга його нігтями не віддерти. Холодним він вже ні до чого не липне, а навпаки: грязюка від ньго відпадає сама. Тому є надія, що з парафіном буде так само. І це добре. А найпростіший способ його скрізь наліпити (в тому числі всередині роликів) - водяна баня.
http://ru.wikipedia.org/wiki/%C2%EE%E4%FF%ED%E0%FF_%E1%E0%ED%FF
Як і описано. Навіщо нюхати бензин?
Матиму парафін - перевірю. Невідомо лише, як воно себе поведе на холоді. Тому що воск, здається, настільки твердне за +5+10, що ланцюг шумить навіть свіжозмащений. Мені це вже не подобається. Хоча видовження в холоди поки що не міряв, бо пробіг недостатній.


Сообщение отредактировал andr - Вторник, 01.10.13, 16:00
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Вторник, 01.10.13, 16:42 | Сообщение # 107
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2898
Замечания: 0%
Статус: Offline
парафін як такої температури замерзання не має. температура плавлення є. я гадаю, шо на морозі буде те саме що і в теплі дні в тіні. на сонці має плавитися.
 
andrДата: Вторник, 01.10.13, 20:58 | Сообщение # 108
Группа: Проверенные
Сообщений: 392
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата (корчмар_з_Окінави)
парафін як такої температури замерзання не має.

Але він гусне, коли стає холодніше. Приблизно так само, як і воск. Питання в тому, чи заважатиме це мастильній функції. Треба буде через якийсь час зміряти ланцюга.
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Суббота, 12.10.13, 22:26 | Сообщение # 109
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2898
Замечания: 0%
Статус: Offline
роздобув парафін марки П-2. пропарафінив для проби один ланцюг на водяній бані. процес швидкий. завтра починаю катати, подивлюсь на скільки вистачить ланцюга, доки не завиє) принаймні після парафінення хруст в ланцюгу зник. мив ланцюг бруднуватим дизпаливом, іншого під рукою нічого не було.
 
andrДата: Воскресенье, 13.10.13, 21:27 | Сообщение # 110
Группа: Проверенные
Сообщений: 392
Замечания: 0%
Статус: Offline
Найкраще в цих матеріях те, що від них можна дуже легко відмитися, якщо раптом не сподобається. Кинув ланцюг у гарячу воду - і весь парафін плаває.
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Вторник, 12.11.13, 15:40 | Сообщение # 111
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2898
Замечания: 0%
Статус: Offline
катав мало. на пропарафіненому ланцюгу відкатав біля сотні кілометрів. нарікань ще немає, все подобається. відсутність бруду і піску на ланцюгу - безумовний плюс. можливо ланцюг був не досить добре обезжирений, та здається, що після сотні почалось ледь помітне посвистування. певно варто пропарафінити знову.

в принципі, процедура проста і швидка. і те, що змішаний з мастилом бруд не пришвидшує стирання пінів - це добре. однак, ще не зовсім певен що і парафін не висипається у перші пару кілометрів у місцях найбільшого тертя. крім того, ще не ясно - може варто мити пропарафінений ланцюг час від часу в розчиниках. певно, часточки металу, утворені від спрацювання пінів теж можуть пришвидшувати стирання.

треба би навесні придбати пару найдешевших ланцюгів і по черзі катати на них з відмірюванням кілометражу. одну парафінити, іншу змащувати мастилом. і подивитися яка швидше розтягнеться smile

думаю варто підняту тему змащення перенести в тему з байкхаккінгом.
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Среда, 27.11.13, 20:40 | Сообщение # 112
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2898
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата корчмар_з_Окінави
та здається, що після сотні почалось ледь помітне посвистування. певно варто пропарафінити знову.

 
ніфіга, свистіли шипи-контакти. на пропарафіненому ланцюгу проїхав 200+ км. звучить як шелестіння, свисту/скрипу немає, залишився чистим як і був.

для синглспіду однозначно нічого іншого мені вже не треба буде. для мультиспіду буду ще тестити. наразі до кінця не визначена поведінка парафіну як лубриканта при мінусових температурах.
 
-------------------
пролиставши біляланцюгові теми ХТ, Веломанії і буржуйських кілька, прийшов до висновку, що заміна ланцюгу не має ніякого сенсу на синглспідах.
ставиться на 42+ зуба сталева передня зірка і прийнятної якості сталева задня на співвідношення, яке ти там катаєш.
ставиться нормальний синглспідний ланцюг або середньої і вище якост і мультиспідний. на такій конфігурації можна катати роками і роками як то було на Українах.
 
на мультиспідах хочу спробувати одну не спортивну конфігурацію. обкатаю її цієї зими. задача - відмова від ганяння в три ланцюги по кругу як економічно не обгрутоване. за свідченням деяких шосерів їх ланцюг-касета-система ходять 20 тисяч! кілометрів. на МТБ це складніше через бруд. але, .... та-да-а-а-а!   їх можна парафінити! ))))

 
andrДата: Четверг, 28.11.13, 22:34 | Сообщение # 113
Группа: Проверенные
Сообщений: 392
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата корчмар_з_Окінави ()
ставиться нормальний синглспідний ланцюг або середньої і вище якост і мультиспідний. на такій конфігурації можна катати роками і роками як то було на Українах.

На "Українах" катали роками, але річний накат рідко забігав хоча б за 1000 км. І майже всі завжди їздили, так би мовити, круїзно, без особливого надриву. Матеріал ланцюгів там не великої твердості. Більш-менш наполегливе катання розтягує їх мінімум удвічі швидше, ніж Sram PC-1. Це було неважко помітити з дослідів на собаках.
Зате майже на кожній "Україні" вельми тверді зірки спереду-ззаду, до того ж не просто великі, а ще й дуже товсті. Вигляд у них незмінний навіть тоді, коли 100-ланковий ланцюг досяг довжини 110-ланкового (а бувало й набагато гірше, як показали мої заміри). Саме через такі зірки живуть анекдоти про безсмертну трансмісію.
Коли їздити в стилі "для бешеной собаки 200 верст не крюк", передня "українська" зірка з єдиним незмінним ланцюгом PC-1 справді протримається кілька років і пробіжить, мабуть, з 50 тис. км по грунтах. Задня (якщо пощастить і вона справді тверда) - тисяч під 20. Далі з зірок почнуть опадати зуби.

Отож що краще скоїти? Скажімо, є синглспід з трансмісією а-ля "Україна". Себто він з крупними твердими сталевими зірками: спереду хоча б 42-зуба Alivio (вона таки нічого собі тверда, хоч і не рекордно), ззаду від планетарки чи просто щось жирне-сталеве-фірмове. Гадаю, варто все ж інколи міняти ланцюги. Просто робити це можна дуже рідко. На мультиспіді, коли 100-ланковий ланцюг розтягся на 1% і став довжиною як 101-ланковий, його краще викинути. На синглі прийнятні 5%, 8%. Але 10% вже трохи зайве, на мій погляд.
Якщо міняти ланцюги приблизно таким макаром, тоді зірок вистачить на неозорий термін.

(Найощадливіші з маніяків справді могли б навіть адаптувати передню зірку з "України" під сучасні шатуни. Хоча є ще зірки від мопедів. Ото зірки! Правда, їм і ланцюги треба надширокі. Або мопедні, або heavy duty BMX. І все воно досить важке для того, щоб катання стало нездоровою справою.)


Сообщение отредактировал andr - Четверг, 28.11.13, 22:36
 
andrДата: Воскресенье, 01.12.13, 23:01 | Сообщение # 114
Группа: Проверенные
Сообщений: 392
Замечания: 0%
Статус: Offline
Знову скажу, що нашою зимою хоч би й у глибокий сніг можна обійтися без мультиспіда. Вигода: нема касети, що любить копичити на собі сніг або обмерзати. Тоді вона стає грудкою мерзлого кізяка, за який ланцюг вже не хоче чіпляттись.
Не треба ніякої надлюдської фізухи. Практикуватись, та й усе. Не забувати, що можна їхати навстоячки часто й подовгу. Навіть на вузьких покришках усе можна.

http://tourist.kharkov.ua/phpbb....p184126

http://tourist.kharkov.ua/phpbb....p177989


Сообщение отредактировал andr - Понедельник, 02.12.13, 18:44
 
sergf1Дата: Понедельник, 02.12.13, 00:33 | Сообщение # 115
Группа: Проверенные
Сообщений: 1486
Замечания: 0%
Статус: Offline
У меня прошлой зимой езда на сингле оставила двоякое впечатление. В условиях такой красивой зимы как на фотках выше по ссылкам, все просто и без проблем. Даже можно ездить почти по целине. Ну или по свежезасыпанной снегом дороге, проваливание в сухой снег переносится без проблем. Да такое все много раз пробовали. Но вот когда начинается наша "фирменная" зима с постоянными отттепелями, все превращается порой в почти невыполнимую задачу. Даже установка передачи полегче не помогает. Под снегом или лед, или, что гораздо неприятней, подтаявшая каша из воды и грязи. По такой бывает и тронутся с места проблема. А техника работает лучше, это конечно плюс. Обмерзать нечему, сломать петух или переклюк тоже не получится. Универсальным зимой может быть только фетбайк. Но этой зимой я планирую катать чаще. На мототреке расчистили и разровняли спидвейную дорожку. Даже если выпадет много снета, под ним всегда будет ровное твердое покрытие. Минус - как хомячек в колесе smile Но для фитнеса сойдет.

Ride more, work less.
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Понедельник, 02.12.13, 12:09 | Сообщение # 116
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2898
Замечания: 0%
Статус: Offline
andr, мерсі, почитаю

минулої зими катав синглом. мій експірієнс такий:

підібрати передаточне число реально. проте 10 см снігу і 20 см снігу, особливо, твердого, а не того, що щойно випав - це все ж таки різні речі, і зусилля теж різні.

я живу в місті, буває, що треба проїхатися вулицями перед тим як доїхати до диких снігів. якщо підібрана передача для снігів, то на "чищених" - якщо так можна назвати - вулицях каденс буде зашкалювати, щоби підтримувати швидкість. високий каденс в зимовому одягу - не айс.

з іншої сторони, коли на дорогах лід і зверху шар утрамбованого снігу (звичайна справа), то навіть в маленьку горку при більших передаточних відношеннях - починаєш пробуксовувати.

моє вирішення було таке - я ставив дві зірки і натягувач ланцюгу. одна зірка для чищених доріг, доїхав до полів, перекрутив натягувач, переставив ланцюг і погнав - більш-менш прийнятно.

цього року спробую по-іншому. поставлю три зірки з 8-ї касети (підберу співвідношення на грунт, чищену дорогу і ще якусь), зміщу до краю барабану, передню зірку на 32 зуби і задній переклюк підкручу. я так колись катав в досинглспідну епоху на трьох зірках, щоб зрозуміти як воно)) треба лише на передню зірку девайс якийсь зафігачить, шоб ланцюг не злітав.
 
sergf1Дата: Вторник, 24.12.13, 00:11 | Сообщение # 117
Группа: Проверенные
Сообщений: 1486
Замечания: 0%
Статус: Offline
Господа сингспидеры, а подскажите как очистить от грязи цепь? Ессно короткую синглспидную (машинку для чистки не одеть) да еще и без замка. Расклепывать не хочется.
Цитата корчмар_з_Окінави ()
моє вирішення було таке - я ставив дві зірки і натягувач ланцюгу. одна зірка для чищених доріг, доїхав до полів, перекрутив натягувач, переставив ланцюг і погнав - більш-менш прийнятно.
Женя, все забываю тебя спросить, а чего ты не сделаеш "динглспид" (или как то так это сурли называет)? Две звезды спереди и две сзади, два разных передаточных подобраны для одной длины цепи? Потребует перестановки колеса, но какая разница, колесо переставить или передвигать ролик натяжителя. Зато будет "чистый", без натяжителя  привод.


Ride more, work less.
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Вторник, 24.12.13, 11:20 | Сообщение # 118
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2898
Замечания: 0%
Статус: Offline
Цитата sergf1 ()
Господа сингспидеры, а подскажите как очистить от грязи цепь? Ессно короткую синглспидную (машинку для чистки не одеть) да еще и без замка. Расклепывать не хочется.
я замок використовую, тим більше, шо підсів на парафін, так шо знімати потрібно. щоб не розклепувать хіба на підставку поставити байк без заднього колеса і лацюг не знімаючи занурювати в банку з бензином, якось так. або тим же бєнзином і щіткою "фарбувати")) срач буде страшний, правда.

Цитата sergf1 ()
Женя, все забываю тебя спросить, а чего ты не сделаеш "динглспид" (или как то так это сурли называет)? Две звезды спереди и две сзади, два разных передаточных подобраны для одной длины цепи? Потребует перестановки колеса, но какая разница, колесо переставить или передвигать ролик натяжителя. Зато будет "чистый", без натяжителя привод.
а хтозна))  сурлівські дабли я бачив. гадаю можна підібрати з дешевших компонентів. на скільки я зрозумів, повинна співпадати сумма зубів у кожному варіанті, тоді довжина ланцюга залишатиметься тією ж. треба буде розрахувати співвідношення які з того можуть вийти.
 
корчмар_з_ОкінавиДата: Вторник, 24.12.13, 11:42 | Сообщение # 119
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 2898
Замечания: 0%
Статус: Offline
наразі самим адекватким по цінам і доступності виходить варіант
36х18 (2 передаточне), 32х22 (1,45 передаточне). передні на 36 і 32 можна брати шимановські сталеві зірки. на 18 задню знайти не проблема, а от на 22 складніше, сурлівські біля 20 євро. може існують на 22 зуба для "україн", я не вкурсі, треба попитати, мають бути.
 
sergf1Дата: Среда, 25.12.13, 00:42 | Сообщение # 120
Группа: Проверенные
Сообщений: 1486
Замечания: 0%
Статус: Offline
Для лета меньше 2 передаточное отношение, как по мне не очень актуально. У тебя ведь "Деор" система? оставить большую 44 а на место второй поставить 40-ка зубую. Ну и подобрать назад 20 и 16 вроде не проблема. Заодно получится плюс от применения больших звезд. Как говорит главный инквизитор секты, большие звезды весьма способствуют росту ресурса. И цепей и звезд.

Ride more, work less.
 
Форум » Техзона » Техзона /разное/ » Синглспід (односкоростной велосипед/одношвидкісний велосипед/)
Поиск:


Copyright MyCorp © 2018 Хостинг от uCoz