2012.04.21 Рекогносцировка траси Р51_звіт - Форум
БЫСТРЕЕ ВЕТРА ПОЛТАВСКАЯ ВЕЛОЖИЗНЬ Пятница, 14.08.20, 07:25
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Все, кто только зарегистрировался и хочет общаться на форуме, перейдите, пожалуйста, по этой ссылке! -------------

Полтавский канал для взаимопомощи и общения на дорогах • Для рации: LPD 69 канал (434.775 МГц) • Для смартфона: Zello-канал «Полтава велосипедная»
[ Новые сообщения форума · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Модератор форума: ViX, Syom  
Форум » Велофорум » Велотуризм » Отчеты » 2012.04.21 Рекогносцировка траси Р51_звіт (звіт по покатушці з Краснограду до ст.Огульці)
2012.04.21 Рекогносцировка траси Р51_звіт
OlexДата: Суббота, 21.04.12, 21:50 | Сообщение # 1
Группа: Проверенные
Сообщений: 423
Замечания: 0%
Статус: Offline
Пролог
Сьогодні сталося те, що я давно запланував - ми добряче покрутили педалі по славнозвісні трасі Р51. Чим вона така особлива-думаю перш за все рівним покриттям, що ще потрібно для шосейного велосипеду.
Траса Р51 є частиною автошляху, що сполучає Харків з Сімферополем.
"Автошля́х Р 51 — автомобільний шлях регіонального значення на території України. Проходить територією Харківської та Дніпропетровської областей через Харків — Красноград — Перещепине. Загальна довжина — 120,9 км." © Вікіпедія
На відкритті сезону я ще раз згадав про покатуху на цю трасу, й Alexey відразу підтримав мою ідею катанути там та запропонував зробити це якнайшвидше. Видно йому не менше за мене кортіло добряче вибобувати свого залізного коня на довгій та рівній поверхні.


Отже, вставши рано-вранці, я зібрався й покотив на вокзал-довкола ще темна ніч, де-не-де літають кажани та шуршать їжаки у кущах. Повітря таке, що ним так і хочеться дихати й дихати. Температура +10. День обіцяє бути чудовим.
На вокзалі я спочатку зустрів Alexey'я, й потім зробивши трушний банні-хоп з дороги на тротуар ефектно з'явився Arowlander .
Залізли в вагон - народу на моє здивування не мало - дачники dry . Ми як того вимагає місцевий велофеншуй та традиція закріпили велосипеди за верхні полички так, що кермо впиралося у вікно. Це зайняло ціле "купе"(4 місця) - наших сусідів пенсіонерів це злякало й вони пофиркав звільнили для нас ще місця band .

Схід сонця ми зустріли у вагоні:

Так ми за теревенями та сніданком доїхали до Карлівки й здивовано дивлися у вікно та на напівпорожній вагон. Ще година - й ми в Краснограді.
Історична довідка: місто Красноград (до 1922 року Костянтиноград, уїздне місто Полтавської губернії - тобто "ісконно" полтавські землі dwarf ) - районний центр Харківської області, населення більше 27 тис.
Там якраз повним ходом триває реконструкція вокзалу та прилеглої території - пострибав через недобудовані перони ми натрапили на стихійних ринок біля вокзалу, далі поїхали через місто трасою М18 до розв'язки з Р51.
Як у будь-якій нормальні покатушці не могло бути без пригод-у районні с. Піщанка, я помітив, що Alexey відстав - хм, я покрутив назад глянути, що сталося. Виявляється він після того як налаштовував вело ПК у вагоні його погано закріпив й прилад від трясогуски по "не дуже рівній дорозі" впав на проїжджу частину й по ньому встигнуло проїхатися авто, і що- прилад працює! Зовні фактично нічого не змінилося, подряпин фактично немає. От вам і якість. що за диво-прилад питайте у власника.
Їдемо далі. Невеличкі тріщинки на трасі М18 трохи дратують -ніби й не широкі. Так ми доїхали до розв'язки на Р51, піднялися й відразу думка - де авто? Автомобілі там були, але й їх дійсно було небагато, й що порадувало - широке узбіччя, щоправда на ньому часом траплялося всіляке сміття та дрібні камінчики. Вітер не був проти нас-дуло трохи збоку, в спину. Ми додали трохи "газу" - як же це не зробити. На перших підйомах Arowlander показав, хто готується до "Короля гір", але на спусках та пласких ділянках ми з Alexey відігравалися. Між іншим траса чим ближче до Харкова - тим більш горбиста.
По дорозі Arowlander трохи пожалкував що взяв такий великий рюкзак, він його трохи розвантажив та ми рушили далі, пізніше дивлюся назад - він зник...хм- думаю, був же тільки недавно поряд. Виявляється у нього випала фляга...ну буває :). Я вже почав думати - я наступний по черзі на якусь подію.
Трасою Alexey та Arowlander вирішли зробити фото на ходу, це було не дуже ризиковано, враховуючи навантаженість траси та якість покриття, ось кілька:


(красно дякую авторам за фото - явно піде до сімейного фотоархіву)
Їдемо-їдемо...навкруги чудовий змішаний ліс, квіти на узбіччі-птахи кружляють наколо, навіть бачили чи то орла чи-то шуліку - ох й гарний же птах!
Ну й..як би це красивіше сказати...мені закортіло раптом в ліс (з кількох причин) - у лісі й справді мега-красиво, тихо - чудові зелені галявини. Коротше повний релакс.


Між іншим - бачили спеціально обладнані місця для цивілізованого відпочинку - лави та столики у лісі (що явно + для бревету).
Далі починаються реальні "тягунці" - затяжні підйоми та спуски. Зустріли на обному із спусків дідуся у червоному шоломі, який піднімався нам на зустріч іншою смугою - привітався з нами, приємно, брат-велосипедист biggrin . Обганяв нас байкер на мотоциклі з широчезним колесом ззаду - теж "привіт Мальчішу" happy .
"Тягунці" ставали все частіше, дорога почала чимось нагадувати "американські гірки" - спуск-під'ом-спуск-підйом й так до перетину з М03.

Я доїхав до перетину з трасою Харків-Київ доволі вимотаний й поболювали коліна від підйомів. З перших хвилин руху по М03 - відразу різкий контраст якості покриття та інтенсивності руху, не на користь останньої траси. Безліч фур, узбіччя як такого немає, дорога розбита, водії нервові, що "капець". Ну й на додачу зустрічний вітер й ще більш круті підйоми перед Люботином та за ним...яких теж не мало. Дорогою на узбіччі стояв зелений 312 Москвич...і діду раптом "стукнуло" в голову щось нас спитати, він вирішив що краще відкрити двері перед нами, відкрив двері передімною, я їх оминув але ж він міг збити одного з нас...от же безмозкі кадри трапляються.
Ми так крутили-крутили й я думав - тре відпочити, бо коліно тре берегти. Ми зупинилися на узбіччі біля дерева, перекусили, попили води, відпочили кілька хвилин та рушили далі, потроху покотився вниз, потім обертаюся - нікого ззаду. Йо-ма-йо! Що сталося? Пізніше Alexey розповів, що через бруд на підошві(шипі) шосейного взуття не застібувалася в педаль....так, що майте це на увазі.

Далі під'оми долалися все важче й важче. Так докотилися до повороту до села із станцією "Огульці". Що дивно - на карті це село наз. Шлях, на вказівнику - Шарівка (не та де замок), так що теж - це важливий момент на майбутнє.
Відразу, на початку села я відчув, що ззаду відчуваю ободом нерівності асфальту. Зупинився- прокол! Ну як же без надзв. подій...ну не цікаво ж wink .
Підкачав до 60 psi(повірте це маленьким насосиком робити не легко) й доїхали ми до вокзалу.
Вокзал "ст. Огульці" зовні та зсередини красивий та сучасний, видно, що ремонт робився не так давно. Фото пізніше - від Arowlander'а.
До потягу було трохи більше ніж півтори години, щось трохи хмарилося й ми вирішили пересидіти у залі очікування вокзалу зайнявшись доїданням припасів. Arowlander тим часом "просвіщав" мою темну персону всілякими шаолінськими секретами як посилити та натренувати коліна - за що красно дякую, сен-сей (я сейозно cool ). Ось уже повинні подавати потяг - виходить касир (у касі не буо нікого) - й починає нас виганяти - ой, та без проблем happy - он й наш потяг. Хоча неприємно, це ж все-таки вокзал.
Розсілися у вагоні, верхні полички відсутні - велики притулити збоку до сидінь у проході. Вагон цікавий чим, що там горизонтальні, верхні поручні(як у траліку) та 3 виходи, що ділить його на 2 зони.
Потяг рушив, відразу виходить контролер - ми думали, що то жінка....ну дуже схожий манерами, голосом та зачіскою. Якби не щетина та волохаті руки - точно жінка Коротше він сказав-потрібні багажні крім квитків багажні квитанції на велики.
Так за розмовами ми доїхали до Полтави. Я добряче підкачав колесо у вагоні (80 psi маленьким насосиком), міняти камеру не було бажання у вагоні.
Дорогою додому кілька разів відкачував.

Отак ми сьогодні поїздили. Рекогносцировка траси була проведена успішно!
Трек маршруту у GPSies та Google Maps

Епілог

Статистика поїздки згідно мого бортового комп'ютеру:
Відстань від воказалу Краснограду до ст. Огульці: 110,68 км
Середня шв. - 27,7 км/год
Середня швидкість по трасі Р51 - 32 км/год (дані з борту Alexey'я)
Час у сідлі 4:01
Загальний час поїздки(без врахування електричок) - близько 5 годин (точних даних немає)

Думаю корисною буде інфа про вартість квитків:
з Полтави до Краснограду - 7 грн., багажну квитанцію не вимагали
з Огульців до Полтави - 8 грн, + багажна квитанція - 7,87 грн.

Кінець.

Ось, що ми думаєм про трасу Р51:




Фото по авторам:
Alexey
Arowlander


Aš dviračy maniakas



Сообщение отредактировал Olex - Воскресенье, 22.04.12, 19:02
 
SanYAДата: Суббота, 21.04.12, 23:00 | Сообщение # 2
Группа: Администраторы
Сообщений: 9991
Статус: Offline
Класс! Хочется там покататься!
Рельефчик, как от Харькова до Белгорода. Похоже, что надо ехать из Люботина в нашу сторону.
Одно моё Фе! всё-таки будет, но о нём здесь.


___________________________________


Никогда не спорьте с идиотами! Вы опуститесь до их уровня, где они задавят вас своим опытом...
 
RomanДата: Воскресенье, 22.04.12, 08:37 | Сообщение # 3
Группа: Проверенные
Сообщений: 79
Замечания: 0%
Статус: Offline
Молодці! Вітаю з велозаїздом, який сюдячи зі звіту, підняв настрій у автора.
Треба тобі, мабуть, обмежувати свої асфальтові кроси - навантаження на коліна чималі. Наш тренер наполягав, щоб кроси ми бігали навіть не на стадіоні, де хоч якась резина поверх бетона, а виключно на грунті. Хоча проблеми в нас були більше з окістям, ніж з колінами...
А партнерів треба спиною відчувати, щоб не відставали wink


 
ArowlanderДата: Воскресенье, 22.04.12, 12:03 | Сообщение # 4
Группа: Проверенные
Сообщений: 994
Замечания: 0%
Статус: Offline
Гарний звіт smile

Обіцяні фото >>









"Чудеса не противоречат природе, - они противоречат лишь тому, что мы о ней знаем"
.


Сообщение отредактировал Arowlander - Воскресенье, 22.04.12, 17:13
 
OlexДата: Воскресенье, 22.04.12, 13:54 | Сообщение # 5
Группа: Проверенные
Сообщений: 423
Замечания: 0%
Статус: Offline
Для повноти картини додав у звіт фото Arowlander'а - фото супер! biggrin

Aš dviračy maniakas

 
SanYAДата: Воскресенье, 22.04.12, 13:56 | Сообщение # 6
Группа: Администраторы
Сообщений: 9991
Статус: Offline
Теперь хочу туда ещё больше... smile

___________________________________


Никогда не спорьте с идиотами! Вы опуститесь до их уровня, где они задавят вас своим опытом...
 
ViXДата: Воскресенье, 22.04.12, 14:11 | Сообщение # 7
Группа: Субмодераторы
Сообщений: 3970
Замечания: 0%
Статус: Offline
Olex, шикарный отчет! А главное - познавательный! Трасса зачетная, надо будет устроить по ней обкатку сликов и контактов.
Alexey, снова терял велокомп? Делай срочно что-то с креплением, ибо от потери велокомп сбережет прочность не велокомпа, а его крепления.
 
AlexeyДата: Воскресенье, 22.04.12, 15:45 | Сообщение # 8
Группа: Проверенные
Сообщений: 1327
Замечания: 0%
Статус: Offline
ViX, да, это у меня хобби biggrin на шоссере другой велокомп, но все равно теряю и теряю...

 
Форум » Велофорум » Велотуризм » Отчеты » 2012.04.21 Рекогносцировка траси Р51_звіт (звіт по покатушці з Краснограду до ст.Огульці)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:


Copyright MyCorp © 2020 Хостинг от uCoz